recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surrond lyd til Panasonic DMP-BD 60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSurrond lyd til Panasonic DMP-BD 60

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frisko15 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Surrond lyd til Panasonic DMP-BD 60
    Sendt: 23-September-2009 kl. 00:40
Hejsa..
jeg er den lykkelige ejer ,af en DMP-BD60. som viser et super billed på mit Panasonic TH 50PZ800E.
( begge ting har jeg købt ,efter og have læst forum på recordere.. så mange 1000 tak.. :oD  )

men jeg savner noget surround sound til det. helst til 3-4000 kr.. kan det lade sig gøre??
skal det være en HD receiver?? eller??  og selvfølgelig nogle højtalere.. har ikke så mange kroner,
men vil selvfølgelig gerne have noget ,som lyder ok.. ved godt at "lyder ok" nok er en smags sag?? men ellers vil jeg hellere vente, og spare noget mere op..  ;o)

PS: er altså ikke fordi ,at jeg ikke gider google selv... men fordi ,jeg intet aner om surround sound anlæg.. og hvad jeg mangler til min DMP-BD60??  :o/
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 07:49

CSmusiksysteme i Tyskland har indimellem nogle gode tilbud, se linket, og jeg ved godt at deres priser ligger noget over hvad du angiver, men hvis du eksempelvis ser på en Onkyo 606 med tilhørende KEF højttalere så er du ganske godt kørende

http://www.csmusiksysteme.de/de/home/das_beste_zum_schluss/i ndex.htm?sid=a1cc28f20236d1bb0bdff99386f17260

Redigeret af Benny From - 23-September-2009 kl. 07:50
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 11:02
har samme bluray som dig, og en Marantz reciever, pris 4599 kr. (se underskrift) - er rigtig godt tilfreds
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 13:38

kanon.. tak for svarene.. er hvertfald hjulpet meget godt på vej ,om hvilken retning det skal være..  det Onkyo 606 er sgu lækkert.. er blevet lidt lun på Onkyo..men er ikke helt vild med og bestille i tyskland og prisen er lige lidt i overkanten.. hvad med det her??

http://www.av-connection.dk/?PGr=2932&ML=943

lyd fra Dolby TrueHD og DTS-HD Master Audio samt sekundær lyd på bluray disc via DTS-HD Express. er vel sådan noget ,at jeg skal gå efter ikke sandt?? er godt nok uden højtalere.. men der har jeg nogle små sony discount højtalere (bilka, tror jeg ) som jeg kan bruge, indtil jeg får sparet op til kvali højtalere.. :oD  tror nok.. he he..måske.. ,at det bliver planen.. 

Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 20:12
Hej Frisko15

Der er en tråd her med gode bud herunder, der ligger inden for din prisramme på en surroundreceiver.

Hvilken surroundreceiver til 4.000 kr.?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 23:25
Mange tak.. Jørgensen..  det gav lige lidt mere stof og tygge på.. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu