|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Frisko15 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 23-September-2009 kl. 00:40 |
Hejsa..
jeg er den lykkelige ejer ,af en DMP-BD60. som viser et super billed på mit Panasonic TH 50PZ800E. ( begge ting har jeg købt ,efter og have læst forum på recordere.. så mange 1000 tak.. :oD ) men jeg savner noget surround sound til det. helst til 3-4000 kr.. kan det lade sig gøre?? skal det være en HD receiver?? eller?? og selvfølgelig nogle højtalere.. har ikke så mange kroner, men vil selvfølgelig gerne have noget ,som lyder ok.. ved godt at "lyder ok" nok er en smags sag?? men ellers vil jeg hellere vente, og spare noget mere op.. ;o) PS: er altså ikke fordi ,at jeg ikke gider google selv... men fordi ,jeg intet aner om surround sound anlæg.. og hvad jeg mangler til min DMP-BD60?? :o/ |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
CSmusiksysteme i Tyskland har indimellem nogle gode tilbud, se linket, og jeg ved godt at deres priser ligger noget over hvad du angiver, men hvis du eksempelvis ser på en Onkyo 606 med tilhørende KEF højttalere så er du ganske godt kørende Redigeret af Benny From - 23-September-2009 kl. 07:50 |
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
har samme bluray som dig, og en Marantz reciever, pris 4599 kr. (se underskrift) - er rigtig godt tilfreds
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
Frisko15 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
kanon.. tak for svarene.. er hvertfald hjulpet meget godt på vej ,om hvilken retning det skal være.. http://www.av-connection.dk/?PGr=2932&ML=943 lyd fra Dolby TrueHD og DTS-HD Master Audio samt sekundær lyd på bluray disc via DTS-HD Express. er vel sådan noget ,at jeg skal gå efter ikke sandt?? |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej Frisko15
Der er en tråd her med gode bud herunder, der ligger inden for din prisramme på en surroundreceiver. Hvilken surroundreceiver til 4.000 kr.? |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak.. Jørgensen.. det gav lige lidt mere stof og tygge på..
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |