|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() Sendt: 18-August-2009 kl. 01:29 |
Hey!
Min fader ønsker et godt 5.1 surround system, men han er ikke en MEGA entusiast på dette område - så derfor ønsker han heller ikke at smide flere tusind kroner i det. Han ønsker bare: 1. Ok film lyd fra BD-film 2. Ok lyd ved musik 3. Satellitterne er lille og af rimelig kvalitet. Hvad med dette sæt fra JAMO: http://nbradio.dk/shop/jamo-a-102-hcs5-3477p.html Prisen og designet passer ham fint - hvad siger I? Er der andre alternativer i dette prisleje? |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Hvis det er et fuldt system med både forstærker og højttalere så er der et fint tilbud her: http://www.csmusiksysteme.de/de/home/das_beste_zum_schluss/i ndex.htm højttaler sæt: Redigeret af Benny From - 18-August-2009 kl. 08:33 |
|
![]() |
|
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() |
Hvilken af de KEF tænkte du på?
Kan se at de der KEF 2005.3 koster 499 EURO for en "aussteller" model og + fragt er det vel en 4.000 kr. Han har receiver, han skal bare bruge nogle diskrete diskanter + sub og center. |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Så går han ikke helt galt i byen med kef 2005.3. Aussteller er desuden ikke en udstillings model, snarere et oprydningssalg. De er helt nye. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay nice - det vil jeg foreslå den gamle ![]() |
|
![]() |
|
LiquiDelta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Jeg skrev til dem og spurgte til hvad aussteller-højtalerne havde været brugt til. Der blev svaret at de bare havde stået i vinduet. Jeg valgte i sidste ende at bestille dem nye til 535€ + 30€ fragt på samme side.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |