|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Hoxer.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 10-April-2008 kl. 06:39 |
Hejsa, jeg mangler et Surround anlæg, til mit nyerhvervede 42PZ85. Jeg ville maks. bruge 2500,- eller kun 3000,- hvis der er STOR forskel på kvaliteten. Det skal helst være de sæt med, to høje gulv højtalere. Det gør ikke noget, hvis der følger en DVD med HDMI, med. Mvh Hoxer.DK |
|
Pioneer 506XDE
& Panasonic TH-42PZ85 PS3 Xbox 360 Wii |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Til de penge er der nok ikke andet end dette: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=101822 Og så en United dvd eller lignende med HDMI |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Helt seriøst. Du får langt mere ud af at købe film for de penge.
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Jeg vil sige, at han hellere skulle købe gode spil til alle de konsoller for pengene |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Må tilslutte mig koret... Spild af penge... Vent til du har samlet 10.000 sammen og køb noget ordenligt... Overvej at starte i stereo og så byg dig videre derfra, men det koster også mere en 3000,- hvis det bare skal kunne spille ens smule bedre end logitech dåselyd... |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Køb et brugt?..
Jeg købte mit Samsung HT-P1200 brugt til 2800kr og det er sku et nice surround sæt ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Der findes muligheder inden for dén prisramme, du opstiller. Vi taler så om et Surround Sound-anlæg m. subwoofer, (satellit-)højttalere og integreret DVD-afspiller. Et sådant anlæg vil sikkert være fint nok at starte med, indtil du får råd til at opgradere til noget bedre udstyr. Føtex har f.eks. et Philips Home Cinema sæt (HTS 3357) til 2499,-http://www.computerland.dk/product.asp?product=520 Der hører to front søjle-højttalere til sættet - hvis det var dér, du mente med "to høje gulv højtalere". Ellers er der også dette Sony anlæg (DAV-DZ630) til 2999,- i EXPERT: Redigeret af musicus - 10-April-2008 kl. 14:17 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Med det budget du lægger for dagen, er det fornuftigste nok at gå på brugtmarkedet, prøv at kigge i DBA eller her i køb-salg sektionen. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det er sgu næsten synd HOXER.dk, så har sådan et lækkert setup, de ville være ærgeligt at sætte sådan en tam lydopstilling dertil...
![]() Jeg holder også med mange af de andre, spar lidt mere sammen og køb noget godt. Evt. noget brugt, det er 2K der er spildt (hvis man ikke har et anlæg i forvejen), så hellere "spare" de 2K og købe noget til 10K når man har råd... ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Yep vent til du har lidt fler penge..... for 3500,- kan du onkyo i tyskland ca 4700 herhjemme. du kan sikkert få en god brugt forstærker til 2000,- 3500,- på diverse forums.....hvis du er ude efter et spicelt mærke...
jeg ville vent til du har 6000,- min hvis du skal købe nyt og 5000,- til at starte ud med brugt, for der er gode tilbud der ude, det er bare om at holde øje...!!?? det er bare lige et overblik over hva tingne koster.. Men for at være helt fair , så statede jeg med min PC og logitech z5500 og det var jeg tilfreds med i lang tid....det er et godt begynder sæt med punch i til film, som ingen at de der philliphs og andre skod sæt kan levere, i den prisklasse.... jeg fik forresten 1500 for mit sæt da jeg solgte og opgraderet så pengene er ikke helt spildt.. Redigeret af henrik-t - 10-April-2008 kl. 23:38 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Kan kun tilslutte mig de andre... Hvad skal du med 2 skærme? har du allerede surround på din pioneer?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |