|
Surround back højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2013 kl. 23:35 |
Hej
Overvejer at udvide mit 5.1 setup til 7.1 til afspilning ad dd ex samt dts es discrete I første omgang er det højtaler udvidelsen der er på tale, senere måske også recieveren til an der kan afspille dd true hd osv.. Men hvilke højtalere skal jeg bruge til suround back højtalere, overvejer følgende Et sæt dali blue r1000 Dali blue 1001 eller 2002 Daili suite rear Eller måske et par helt andre dali? Har det den store betydning i mit setup hvilke jeg vælger? Har følgende 5.1 setup Denon avr 2105 surround reciever Dali suite center Dali suite 1.5 front Dali blue r1000 surround |
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det tænker jeg jo også for så lyder de ens, men jeg har læst at det anbefales at srb højtalere skal være af direkte stråle typen? Så en 1001 eller 2002 ville måske være bedre?
Mit rum er kvadratisk 4,7 m gange 4,7 meter hvis dette skulle have indflydelse |
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |