|
Surround forstærker + højtalere |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
maddib ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2017 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, fedt at det hele spiller sammen.
Overvejer stadig Wharfedale Diamond 220, som ser ud til at minde MEGET om done A25. Kender du til disse højtalere? Og er der noget problem i at koble min Boston sub til sådan et sæt, når det ikke er samme mærke?
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Jeg kender ikke de højtalere du omtaler. Men jeg synes du skal ringe evt .chatte med dem. Jeg fik en masse skriveri over chatten da jeg handlede med dem. Mvh. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Diamond 220 spiller rigtig fornuftigt til prisen, og din Boston subwoofer kan sagtens spille sammen med dem.
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1687 |
Nu har jeg ikke lige læst alle indlæg, men hvis det skal være småt og diskret, så overvej on-wall højttalere. De er for det meste meget nemmere at indrette med. Jeg har on-wall som surround højttalere og jeg fortryder absolut, at vej ikke valgte on-wall hele vejen rundt.
Redigeret af Mefisto - 15-Juni-2017 kl. 19:19 |
|
![]() |
|
Hvad er on-Wall?
Jeg er egentlig nået frem til at højtalerne gerne må være i størrelsen som Boston A26 eller Wharfedale Diamond 220 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hér får du tilsvarende lyd, men til den halve pris!
http://forum.recordere.dk/s-51-hjttalersystem_topic151645_post1526992.html#1526992 M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Og en alternativ receiver: https://dk.yamaha.com/da/products/audio_visual/av_receivers_amps/rx-s601_g/index.html
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 16-Juni-2017 kl. 03:27 |
|
![]() |
|
Interessant sæt, men er vel stort set identisk med Wharfedale Diamond 220 eller Boston A26 sættet?
Hvilken forskel er der på Yamaha receiveren ift. Marantz? Har fundet sidstnævnte på nettet i Tyskland til 2550kr inkl fragt.
|
|
![]() |
|
AndreasP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Eller dem her: http://forum.recordere.dk/s-monitor-audio-radius-pakke_topic151611.html
Jeg er sikker på, at sælger vil give dig en rigtig god pris
![]() |
|
![]() |
|
Ser fornuftigt ud. Hvordan er de ift ovenvævnte sæt?
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1687 |
|
|
![]() |
|
AndreasP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Jeg syntes de spiller fremragende. Du kan jo prøve at læse nogle af de mange anmeldelser på nettet.
Jeg har samme sæt i sort. Kan kun anbefale dem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |