|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() |
||||||
- Må jeg byde på en kiks, og en serviet til at tørre øjnene |
|||||||
![]() |
|||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||||||
Mange tak |
|||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||||
![]() |
|||||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||||||
Jeg tager gerne den kiks. Damn jeg er sulten her til "morgen". |
|||||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||||||
![]() |
|||||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() |
||||||
Hother; Modtaget
![]() ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
gbbruus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
||||||
Mangler stadig lidt relevante svar, inden alt Pioneer mig her og der går helt i selvsving Tak til Hans j for gennemgangen af HDMI |
|||||||
![]() |
|||||||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||||||
Halløj,
Jeg har selv en 876'er. Personligt er jeg super tilfreds. Har ikke haft problemer med den. Jeg kan se du vil stille den i et andet rum end stuen. Det er nok fordelagtigt, da den fylder godt i landskabet (jeg havde svært ved at finde et møbel). Min bliver en smule varm, men det gjorde min gamle Sony også. Alligevel ville jeg nu ikke sætte den i et aflukket skab. Til prisen (uden for DK) tror jeg det bliver svært at finde noget tilsvarende. |
|||||||
![]() |
|||||||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||||||
Er også utrolig tilfreds med min 876. Den har ingen problemer med at spille mine B&W 683'er op med høj volumen.
Pure Audio indstillingen er også ret lækker når man hører alm musik ![]() Men kan ikke sammenligne med Pio, har ikke hørt dem Redigeret af Sploink - 10-Juli-2009 kl. 10:35 |
|||||||
![]() |
|||||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
||||||
Jeg bruger højttalere fra System Audio til mit surround setup, jeg har nu aldrig hørt på Talenterne som front højtaler, men Exacten, den bliver du glad for som center, jeg har for nylig haft bl.a. en LX 81 med hjem og Sony ES5400 plus b.la. et par SA1750´ere. LX81 og et par SA1750 hænger ikke så godt sammen i stereo som med ES5400 og min gamle Pio, LX81 er desværre ikke lige så varm og musikalsk, der ikke lige så meget hul igennem som der er med Sony ES5400 eller min gamle Pio. Men med en gammel Sirius D200 effektforstærker i rumpen på LX81, så spiller det. Det der ICE POWER er jeg bare ikke så vild med, sorry. Tilgengæld Lyder LX81 bedre i surround end 5400ES, men det kan godt være at man bare skal kende og lære ES5400 bedre, for at få det samme ud af den som LX81. Du skal i hvertfald låne nogle receiver med hjem, for lydmessigt er der forskel i mellem dem. Som sagt har jeg ikke hørt Talenterne som front, personlig vil jeg vælge et par 710´ere eller større. Redigeret af Potter - 10-Juli-2009 kl. 10:47 |
|||||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||||||
![]() |
|||||||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
||||||
Potter: Det der ICE POWER er jeg bare ikke så vild med, sorry. Helt enig. Teknologi er dog brugbar inden for høreapparater |
|||||||
![]() |
|||||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||||||
Her we go again Er det så en onkyo der er i min varmeblæser? Skal vi fortsætte med hvilken der er bedst, eller skal vi se at hjjælpe trådstarter med at finde den receiver som passer hans behov bedst?
Redigeret af furious jt - 10-Juli-2009 kl. 11:42 |
|||||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||||||
![]() |
|||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||||||
Beklager min udtalelse - men der er noget ævl omkring Icepower. Det fungere fortrinligt, spare en masse |
|||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||||||
Klap nu lige hesten, det er ikke alle som er vilde med lyden fra ICE-power, den nævnes som værende skinger/syntetisk af såkaldte eksperter. Jeg har ikke hørt dem selv, så jeg kan ikke sige for eller imod, men flotte er Pioneer SR modellerne. Du farer op fordi nogle taler negativt om Pioneer og straks kaster du dig over Onkyo ? Jo Onkyo´en bliver varm, men om den bliver markant varmere end andre SR´ere (undtaget digitalforstærkere) ved jeg ikke. Pioneer´s PQLS skulle være ret godt, kræver dog en Pioneer BD-afspiller så vidt jeg ved. |
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |