|
surround forstærker i mini format |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2017 kl. 15:53 |
Jeg har forgæves ledt efter en surround forstærker i mini format.
er dette virkelig umuligt ? jeg syntes e store 43 cm er nogle store klodser, og vil gerne have noget mindre |
|
![]() |
|
Nicolait ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror umiddelbart at 43 cm er meget standard for typen. Dog mener jeg at hifi-freaks blandt andet sælger nogle forstærkere som er lavere end normen - måske har de også nogle smallere.
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Onkyo TX-L50 er ikke særlig høj, men heller ikke særlig kraftig.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Skulle denon i januar ikke præsentere deres heos avr?
|
|
![]() |
|
thomas36 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Pioneer Krp 500
Pioneer SC - LX73 Pioneer BDP - LX71 Jbl ls 60 Front Jbl ls 40 Bag Jbl ls center Jbl ls120p subwoofer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |