|
Surround forstærker m. DAB |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Av Av
Det var jeg ikke lige obs på ![]() Så bare ikke noget om trådstarter ville høre P5 ! |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
DR flyttede en række populære udsendelser fra FM til DAB, for at få folk til at købe DAB radioer. Det kneb nemlig med udbredelsen. Hvorfor købe nyt, når man kunne høre det hele på FM.
Men da meningen jo var at FM skulle lukkes for flere år siden, måtte man ha folk til at købe DAB, og det var inden DAB+, så Politikerne/DR har røvrendt befolkningen to gange. |
||
![]() |
||
Nicolait ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
|
Et skud i tågen, men måske er det muligt at få en NAD surround forstærker, hvor man kan skifte stikke ud - MDC eller hvad de nu hedder, og så få sat et modul med DAB+ tilslutning i?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
|
http://www.nbradio.dk/shop/yamaha-rx-v481d-dabsurround-10735p.html
https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/hjemmebioreceiver/nad-t748v2/ Klaus Redigeret af KlausDM - 18-Januar-2017 kl. 17:15 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Skal ifølge engelsk manual side 9 have tilsluttet ekstern NAD DB 2 DAB adaptor som denne:
Mvh. JørgenT |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Derfor vil det være smart at købe en reciever med DAB+ til farmand. Hvis du mener at du er blevet røvrendt kan du gå ind i politik eller søge job i DR. Så skal der nok komme styr på tingene. Redigeret af Mufti - 18-Januar-2017 kl. 20:10 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
|
Jeps - et produkt som ikke er at finde på HiFiKlubbens hjemmeside (eller måske jeg bare ikke er god nok til at søge?), hvilket for mig viser at DAB ikke er interessant i Danmark. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Næh, min DAB radio blir opgraderet til en Netradio når DAB+ er en realitet. |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Ha ha.
Jeg går også og overvejer en netradio. ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
|
OK, smutter lige hjem og smider min dab radio ud, den modtager nemlig fint signalet på 1 meter ledning - men hvis den intet er værd gider jeg da ikke have den
![]() |
||
![]() |
||
|
Du har en antenne.....og bor tilpas tæt på en sender.
Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |