|
Surround forstærker m. DAB |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
namrepus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tror vi er nået frem til vi køber en Yamaha RX-V481D.
Har I nogle indvendinger på denne forstærker?? Jeg gætter på den måske er lidt overpriced, men umiddelbart ticker den alle de boxe min fader har krav på?? |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
namrepus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
|
Nej det har vi ikke... Han bor i Køge på strandlodsvej, ved ikke om der findes dækningskort hvor jeg ville kunne se hvor god modtagelse han har??
Desuden har jeg fået gennemtrumfet at han skal have netværk og internet :D Men "gammel-dags" no-nonsense radio modtagelse via DAB tiltaler ham stadig mere end at have internet radio. Er der virkelig så få surround recievere m. DAB+ ?? |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Og det ser vist ikke så tosset ud? Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Ja det ligner ikke der vil være nogen ko på isen der :D
Er den omtalte forstærker et godt køb? Eller er der alternativer vi bør overveje?? |
||
![]() |
||
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
|
yousee sagem 60 boksen giver da udmærket billede.
|
||
Ole Hansen
|
||
![]() |
||
|
![]() Den har kun MPEG2 decoder, og mig bekendt er der ikke flere kanaler på Yousee der er kodet med den form? ![]() Mvh. JørgenT |
||
![]() |
||
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
|
Har han ikke noget internet ?
Der er netradio i alle reciverne - så hvorfor DAB ??? er det ikke bare vanetænkning :-) |
||
![]() |
||
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
|
Det vil klæde dig at læse OP´s indlæg igennem. |
||
![]() |
||
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
|
Godt ord igen, der var lige smuttet en linje ;-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |