|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
madsen79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 29-Maj-2009 kl. 02:27 |
Hej alle!
Jeg har for nogle år siden set en Surroundforstærker/Receiver, som rigtig meget lignede en del af B&O 5500 serien. ![]() Jeg har efterfølgende scoutet diverse salgssider tynde incl. Dba.dk men har ikke kunne finde et navn eller billede på denne forstærker. ER der nogen derude som har en ide' om, hvem der kan stå bag denne forstærker? - helt sikkert et no name fabrikat I guess. Jeg står i den situation, at jeg p.t. godt kunne bruge en sådan en "lookalike" surround forstærker da den tilfældigvis skulle stå op af et B&O 5500 setup. ![]() Håber der er nogen der kan hjælpe! ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Mener Philips har lavet noget der kunne ligne?
|
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
cta ( www.cta.dk) lavede noget der var tæt på identisk, men omend næsten pænere. siden er dog ved at blive opdateret. så vidt jeg ved kom produkterne dog aldrig til salg i danmark.
|
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
beovox141 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
![]() |
Den er skam god nok. Du kan finde den her: |
|
![]() |
|
madsen79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Tak for input
![]() Kan sige så meget beovox at det ikke er en av7000. Har dog kigget den lidt nærmere i sømmene også. Da det kun er en alm. Prologic og den jeg så - skal bruge, var med dolby digital og dts. Jeg prøver at kigge nærmere på noget cta eller phillips. tak igen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |