|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Sådan anvendes Beo4
Selv om BeoCenter 2300 primært er konstrueret til nærbetjening, kan systemet også fjernbetjenes. Fjernbetjeningen Beo4 kan betjene alle de primære funktioner i Deres BeoCenter 2300. Med Beo4 kan De tænde og slukke, vælge radioprogrammer eller numre på en CD. Det er også muligt at tænde de specielle afspilningsfunktioner Random (afspilning i tilfældig rækkefølge) og Repeat (gentaget afspilning) i CD-afspilleren såvel som at regulere lyden.
Bemærk venligst:
Hvis De tilslutter ekstra tilbehør til Deres BeoCenter 2300, kan De tænde og slukke for dette ved hjælp af Beo4. For at kunne gøre det skal De imidlertid først tilføje de relevante stikord til listen over funktioner i Beo4: • Tilføj PHONO, hvis De tilslutter en Bang & Olufsen pladespiller. For at tænde for pladespilleren skal De finde PHONO i displayet på Beo4 og så trykke GO. • Tilføj A.AUX for at kunne tænde for enhver anden kilde, der er sluttet til AUX-stikket på BeoCenter 2300. For at tænde for en sådan kilde skal De finde A.AUX i displayet på Beo4 og så trykke GO. Se venligst betjeningsvejledningen til Beo4 og afsnittet “Tilpasning af Beo4” for oplysninger om tilføjelse af funktioner i Beo4.
Hvis dette ikke virker må der være fejl på Beo4 eller IR modtageren på BeoCenter 2300, for batterierne er vel ok.
![]() |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
towli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
?
|
|
![]() |
|
per3650 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
tak for dit svar, jeg tror at det er ir-modtageren for jeg kan godt styre min ouverture uden problemer så jeg mo se at finde en som kan lave den hilsen per [/QUOTE] |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |