|
Surround højtaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2013 kl. 20:00 |
Hej recordere
Fazon SAT, er det en god højtaler? Og vil det virke lidt klein mht. lyden når de andre højtalere nok bliver DALI zensor 5 og en passende center? Grunden til at jeg kigger efter en minde baghøjtaler er at jeg har meget lidt plads over mine vinduer. Hele væggen er et stort vindusparti, og der er kun ca 20 cm fra vinduet og op til loftet. Vil det være bedre at få nogle større baghøjtalere?
Pft. /Erik |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det vil være bedre at få nogle større baghøjttalere. Spørgsmålet er, om du synes det er godt nok med de små, og der er kun en vej: Prøv.
|
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Stuen er 35kvm.
7 meter lang og 5 meter bred. Højre side er et stort vinduesparti, så derfor kiggede jeg efter små højtalere da de kommer til at hænge ca en meter bag sofaen og ikke på bagvæggen hvor den ellers er plads nok til lidt større højtalere. Sunes det nu er lige dyrt nok at hjemkøbe for at teste, ville hellere høre nogle erfaringer istedet :-)
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Så du vil have en til at sige, at dine øre vil finde det godt nok? Det vil jo være det rene gætteri. Du behøver skam ikke at købe noget - Har flere gange lånt udstyr hos hifiklubben, mod betaling af depositum. Det samme kan man hos de fleste andre seriøse forhandlere, og ellers kan man jo bestille online og bruge sin returret.
Men OK, for at være på den sikre side: 1) Nej du bør ikke prøve noget, køb hellere større højttalere i første omgang. 2) Det vil lyde super godt med de små fazon højttalere. Så kan du jo vælge det svar, som du helst gerne vil høre ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |