|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Undre mig ingen har nævnt Sparshop som ligger i Nørresundby. De er yderst kompetente og yder en god service. Og så handler de jo med Pioneer Ellers vil jeg som så mange andre nævne Hifiklubben som jeg også selv har gode erfaringer med. |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Jeg siger mange tak for buddene - jeg skal have planlagt en tur til Ålborg og se på varene.
Er der slet ingen som har noget at nævne til mit eksempel med højtalernes udseende? 5.1 er sikkert ok til min lille stue (receiver ryger nok også med) til mit senere køb af Blu-ray afspiller. Redigeret af T-teknik - 14-April-2009 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Et godt bud ang. små, flotte og rigtig velspillende højttalere, kunne være Musical Fidelity: http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=63& amp;product_number=1044411 Vægbeslag medfølger.. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |