recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround lyd med højttalere og trådløse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround lyd med højttalere og trådløse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kting66 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-September-2016
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kting66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Surround lyd med højttalere og trådløse
    Sendt: 10-September-2016 kl. 11:45
Jeg vil gerne høre om der er nogen der kender til en løsning med en surround receiver, hvor man kan tilslutte passive front højttalere og centerhøjttaler og samtidig tilføje trådløs baghøjttalere, der kombineret kan afspille surround lyd, når man f.eks. vil se en film med surround lyd? altså uden at skulle have ledninger langs væggen til baghøjttalere, men samtidig godt vil beholde fronthøjttalere/centerhøjttaler tilsluttet med ledninger til surround receiver?

Jeg har et fint velfungere surround anlæg lige nu og glad for lyden fra mine højttalere, men kunne godt tænke mig at slippe for ledningerne langs væggen til mine baghøjttaler, så jeg kunne skifte dem ud med trådløse baghøjttalere!

Jeg har prøvet at søge på nettet uden løsning og måske også teknisk umuligt, og derfor spørger jeg kompetente personer her på forummet, for afklaring om det er muligt?

Redigeret af kting66 - 10-September-2016 kl. 11:50
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 16:06
Hej kting66

Køb evt. et set brugte Dynaudio Xeo 3 trådløse højttaler, og en transmitter boke.
Denne Xeo transmitter har Phono IN som du tilslutter afspillerens surround udgang.
Xeo 3 højttalerne kan trådløst modtage signalerne fra transmitter bag din afspiller,
op til 50 meter. Find mere på sidste side - Click her.

Redigeret af Peter Pan - 10-September-2016 kl. 18:11
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu