|
Surround lyd med højttalere og trådløse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kting66 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2016 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2016 kl. 11:45 |
Jeg vil gerne høre om der er nogen der kender til en løsning
med en surround receiver, hvor man kan tilslutte passive front højttalere og
centerhøjttaler og samtidig tilføje trådløs baghøjttalere, der kombineret kan
afspille surround lyd, når man f.eks. vil se en film med surround lyd?
altså uden at skulle have ledninger langs væggen til baghøjttalere, men
samtidig godt vil beholde fronthøjttalere/centerhøjttaler tilsluttet med
ledninger til surround receiver?
Jeg har et fint velfungere surround anlæg lige nu og glad for lyden fra mine højttalere, men kunne godt tænke mig at slippe for ledningerne langs væggen til mine baghøjttaler, så jeg kunne skifte dem ud med trådløse baghøjttalere! Jeg har prøvet at søge på nettet uden løsning og måske også teknisk umuligt, og derfor spørger jeg kompetente personer her på forummet, for afklaring om det er muligt?Redigeret af kting66 - 10-September-2016 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej kting66
Køb evt. et set brugte Dynaudio Xeo 3 trådløse højttaler, og en transmitter boke. Denne Xeo transmitter har Phono IN som du tilslutter afspillerens surround udgang. Xeo 3 højttalerne kan trådløst modtage signalerne fra transmitter bag din afspiller, op til 50 meter. Find mere på sidste side - Click her. Redigeret af Peter Pan - 10-September-2016 kl. 18:11 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |