|
Surround lyd på tv kanaler kørt via Stofa box? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
i din stofaboks må der være et menupunkt for lyd, som skal indstilles til digitallyd.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke, hvad din receiver modtager, når den skriver Dolby Surround. Men Dolby Digital skulle meget gerne være 5.1 surround. Dolby Digital er formatet for 5.1 surround på en DVD (når der ikke bruges DTS). Mit TV sender 5.1 surround til receiveren som Dolby Digital. Det samme gør Apple TV3. Jeg ved ikke, hvad Stofa-boksen sender til receiveren, når den sender surround, men mit gæt ville være Dolby Digital. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |