recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround lyd (Pioneer SC-LX71)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSurround lyd (Pioneer SC-LX71)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Emne: Surround lyd (Pioneer SC-LX71)
    Sendt: 23-Marts-2009 kl. 17:08

Hej

 

Jeg kan ikke få mit surround til at fungere optimalt via mit mediacenter. Problemet er der ikke står på min forstærker (Pioneer SC-LX71) at den for signal at der er surround, der står bare dem man selv kan vælge imellem som forstærkeren selv laver(f.eks. Neo6: Cin)det er ikke rigtige surround. Ved når jeg ser en film på f.eks. Canal+ så viser den på forstærkeres display (DIGITALT) og man kan høre det er det rigtige. Men desværre gør den ikke når jeg afspiller via Mediacenter.

 

 

Jeg bruger media player classic homecinema til at afspille med hvor jeg har installeret AC3filter. Jeg har et Phodigy HD2 lydkort hvis det kan hjælpe jer.

Den viser i AC3filter at der kommer lyd ud i alle højttaler men som sagt det vises ikke på forstærkeren og det lyder heller ikke rigtigt.

 

Aner ikke lige hvad jeg skal gå ind og ændre, om det er i mediacenteret eller på forstærkeren.

 

Håber i forstår hvad jeg mener. Synes det er svært at forklare J

 

/René

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu