recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - surround på gamle forstærkere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsurround på gamle forstærkere

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 19:54

Claes har ret, hvis man ønsker, at noget lyder til at komme lige bagfra.
Og det minder pænt meget om ProLogic pånær at man mangler center og helst skal sidde lige midt i det hele.

 

Ønsker man en diffus lyd, hvor bagkanalerne ikke lyder til at komme fra to kasser eller et punkt mellem dem eller bag en selv, men er "overalt" i rummet, kan man forbinde som jeg først foreslog.

 

Det hele er i høj grad en smagssag. Og film er også meget forskellige i "baglyden". Til musik vil jeg absolut ikke anbefale det her.



Redigeret af Carser
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
tjensen02 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2005
Status: Offline
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 12:08

så har jeg fået sat det hele op og sat bag højtalene i serie, det lyder faktisk rimelig godt.

 

Tak for de gode råd

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2006 kl. 12:25
Det var da rart at høre - og velbekomme fra mig.
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu