|
Surround på PS3 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Allan m
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det var så lidt :-)
|
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ahh ja, det med at tvinge den kun til ikke at vise PCM er en fin løsning. Det er kun ganske få BD'r (de gamle), hvor der kun er PCM Spor på, hvor det ikke ville fungerer. Alternativt, mener jeg i spillene, at man udover Surround kan vælge hvilket codec der skal bruges.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke i dem jeg har testet. Men det er nu også lige meget. Overvejer også at skifte tilbage igen, efter jeg fandt ud af, at det bare er det der er galt. Troede bare ikke at den afspillede i surround. Egentlig er det langt han ad vejen lige meget om der står PCM eller DTS i displayet. Lyden er den jo den samme.
|
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
lige præcis
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |