recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround på PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround på PS3

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 19:01
det var så lidt :-)
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Den er jeg skam med på. Det er de første der svarede i tråden, som misforstod noget med HD lyd. Jeg nævnte bare i første indlæg, at HD lyd virkede fint på blu-ray. Der står nemlig DTS MA/True HD i dosplayet, når der ses blu-ray. Der står også DTS/DD når der afspilles DVD. Problemet var mere, at der kun stod PCM, når drejede sig om spil. Også selvom jeg valgte surround under indstillinger.
Jeg tror dog Allan M fandt løsningen. Har bare ikke fået tjekket det endnu, da jeg ikke lige har haft tændt op for dyret siden.

HD lyd på spil er der ikke. Det er jeg helt med på. Måske vi kan få det på PS4 og XBONE. Det må tiden vise.
Ahh ja, det med at tvinge den kun til ikke at vise PCM er en fin løsning. Det er kun ganske få BD'r (de gamle), hvor der kun er PCM Spor på, hvor det ikke ville fungerer. Alternativt, mener jeg i spillene, at man udover Surround kan vælge hvilket codec der skal bruges.  
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Alternativt, mener jeg i spillene, at man udover Surround kan vælge hvilket codec der skal bruges.  
Ikke i dem jeg har testet. Men det er nu også lige meget. Overvejer også at skifte tilbage igen, efter jeg fandt ud af, at det bare er det der er galt. Troede bare ikke at den afspillede i surround.
Egentlig er det langt han ad vejen lige meget om der står PCM eller DTS i displayet. Lyden er den jo den samme.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Alternativt, mener jeg i spillene, at man udover Surround kan vælge hvilket codec der skal bruges.  
Ikke i dem jeg har testet. Men det er nu også lige meget. Overvejer også at skifte tilbage igen, efter jeg fandt ud af, at det bare er det der er galt. Troede bare ikke at den afspillede i surround.
Egentlig er det langt han ad vejen lige meget om der står PCM eller DTS i displayet. Lyden er den jo den samme.
Wink lige præcis
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu