|
Surround pre-amp forståelse |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bromberg.
Du kan jo vælge "bare" at købe en surroundreceiver, med Atmos og pre-out, og sætte den foran din NAD. Men det er jo lidt ligesom at gå over åen, efter vand. ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
Husk at checke om den nye receiver også understøtter DTS X, for ellers skal man jo til at opgraderer næsten med det samme.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
DTS-X vakler, og syns det er flabet de bliver ved med at holde folk hen med release udskydninger.
Jeg tvivler på at de overhovedet har haft noget brugbart klar da de bød ind med deres modsvar til Atmos, eller om du bare har meldt ud for at "blive i gamet" Der er netop blevet annonceret en film som skulle ha været med DTS-X kommer med Dolby Atmos istedet, og mon ikke det er den første af mange. Jeg ville personligt ikke holde mig fra at opgradere til en receiver / processor der ikke er DTS-X ready. Redigeret af strecker - 21-November-2015 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
Der findes Receiver med DTS-X og jeg har da også en test skive med DTS-X materiale på.
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Hvilken?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Der er ingen maskiner på markedet der understøtter DTS-X..!
Ja der er en demoskive, men hva nytter det uden hardware? Redigeret af strecker - 21-November-2015 kl. 13:17 |
|
![]() |
|
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
Jeg har købt en Marantz 7702 og den gør det rigtig godt, og jeg er blevet vild glad for at se film. Atmos er godt. Jeg overvejer dog at købe en Marantz 8802 i stedet for, og fortryde 7702. Mer vil have mere. Problemet er, at man ikke har hørt dem side om side. Men Marantz AV7702 er rigtig god.
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Jeg tror stadig på, at DTS X kommer til at slå Atmos på hjemme markedet, så efter min vurdering, vil det være hul i hovedet, at købe noget der ikke kan opgraderes til DTS X.
|
|
![]() |
|
Det må tiden jo vise Gonzo.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Øh? Der er da maskiner som understøtter DTS-X. Man kan jo bare vælge en af dem, så er man lidt fremtidssikret. M.v.h. |
|
![]() |
|
Jeg omformulerer for at undgå ordkløveri.
Der er ingen receivere / processorer på markedet der kan afspille et DTS-X lydspor.. Redigeret af strecker - 21-November-2015 kl. 15:24 |
|
![]() |
|
Aahh, du mener fordi software'n ikke er endelig på plads?
Men uanset mener jeg stadig, at det ville være fuldstændig fjollet at vælge en enhed, som kun understøtter Atmos. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |