|
Surround receiver - bedst til prisen i 2022/2023 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Man kunne jo håbe på at det ville være tilfældet med en lavere pris på BF, men personlig tror jeg ikke selv på det ![]() Men som dig, jeg har bestemt heller ikke travlt, og slet ikke til de priser. Jeg har så købt nogle løse stereo effekttrin fra Primare (A60) og sat i rumpen på min 3060, det dur. Og skulle jeg alligevel begynde at bruge nogle skillinger på noget nyt snurre rund lyd, så vil jeg nok gå all ind og købe noget ARCAM AVR31/ AV41 eller lign. Og så er vi i lige som i gang!
![]() |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |