|
Surround Receiver/Effekt forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FiskerenJonas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 20:06 |
Har en del spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Jeg Har p.t. en Harman Kardon HK 990 (forstærker/effektforstærker) som jeg bruger til at drive mine fronthøjtalere. Overvejer nu at investere i en Anthem MRX 300 som har 7.1 preout. Vil jeg derved kunne bruge min HK990 til at drive fronterne, da denne også kan agere "effektforstærker"? Hvilken reciever/effektforstærker styrer jeg volumen på? Skal indstillinger for subwoofer styres via Anthem MRX 300/tilsluttes denne?. Styres lyd-indstillinger for surround mm via Anthem MRX 300 og sørger HK990 bare for at forstærke front-signalet. Er det muligt at sætte en Oppo blueray afspiller med upscallering til tv og trække lyden via Optisk over i Anthem 300 og så videre til HK990 og ud i højtalerne.? Skal preout på anthem( til fronterne) forbindes med phono kable til indgangene på HK 990'eren? Mvh Jonas Jensen |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MVH Redigeret af tvkartoffel - 09-Januar-2013 kl. 05:02 |
|
![]() |
|
FiskerenJonas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takker mange gange tvkartoffel =)
Selvom jeg forbinder med PhonO, så opnår jeg stadig surround 5.1 i fronterne ved afspilning af tilsvarende materiale ? Mvh Jonas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |