|
Surround receiver til 3000 kr. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 01:38 |
Da min nuværende receiver ikke understøtter lpcm og heller ikke har hdmi indgange, er jeg på udkig efter en ny. Det er næsten underordnet om det er 5.1 eller 7.1, hvis man fx kan få mere for pengene ved 5.1.. so be it :)
Jeg vil gerne have mulighed for tilsluttet min Wii u eller smide lyd og billede over på projektoren fra pc'en via hdmi. Pt. skal den trække et sæt 5.1 dali concept 6 højttalere i et rum på omkring 25 kvadratmeter. Spil og film har hovedprioritet, men musikdelen er også noget den gerne må afvikle nogenlunde :) Kan man overhovedet få noget i den prisklasse, som er acceptabelt, hvis man ikke vil ofre mere. Redigeret af s0ad - 07-Marts-2013 kl. 01:39 |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Jeg ville nok bestille den her i stedet. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=750791
Redigeret af Monsterslam - 07-Marts-2013 kl. 11:07 |
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
http://www.whathifi.com/review/yamaha-rx-v673
|
|
![]() |
|
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Yamaha receiveren ser fornuftig ud og får meget ros rundt omkring, er lidt i tvivl med den fra Onkyo, da den åbenbart døjer med mindre problemer såsom hdmi out der mister signalet og den ikke vil startes op via fjernbetjening - er det problemer der er blevet udbedret/fikset via firmware update?
Redigeret af s0ad - 07-Marts-2013 kl. 21:07 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Jeg har lillebroren til rxv-673.
Er fuldt ud tilfreds med den.
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
Jeg har pioneer vsx-922 og den er jeg også fuldt tilfreds med.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
|
Det bliver en Yamaha-RX-V673, mange tak for hjælpen :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Et godt valg! Den bliver du glad for. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Sikkert en fin SR, men hvad gjorde du valgre den?
|
|
![]() |
|
Den positive feedback folk havde givet på diverse sider, brugervenligheden, lydkvaliteten, tilslutningsmuligheder og gode features såsom airplay via apple og android produkter.
Har kigget på tilsvarende produkter fra Onkyo, Sony, Denon og Pioneer, og Yamahaen virker som det bedste valg.
Redigeret af s0ad - 10-Marts-2013 kl. 18:58 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Og dertil stabilitet/kvalitet. M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |