|
Surround receiver til 3000 kr. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis airplay er vigtig, ja så er Onkyo udelukket. Du kan næsten altid finde sider som roser det ene mærke frem for andet. F.eks. er 616 valgt som årets reciever på et respekteret site, hvor Yamaha er årets reciever på et andet site og du kan sikkert finde et tredie site som vælger et andet mærke. Du får sikkert en ganske fin SR i den der Yamaha, tillykke med den.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Bare lige så du ved det, så er Yamahe RX-V675 lige kommet. Om der er noget som helst at hente ved den nye, ved jeg dog ikke. Jeg har storebroren fra 2011, RX-V771. Det er min tredie Yamaha i træk, og jeg bliver mere og mere begejstret hver gang jeg opgraderer. Og aldrig så meget som et eneste nedbrud har jeg haft.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Der er introduceret nye Yamaha modeller på det Nordamerikanske marked. Der er endnu intet om, hvornår de når Europa...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
De er bare allerede på http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/
Redigeret af Nagash - 10-Marts-2013 kl. 21:48 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
[QUOTE=Nagash]
De er bare allerede på http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/[/QUOTE]
Den er sgu glippet! Ja, så er de jo tilgængelige. ![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Overvejer om Yamaha rx-v473 måske er et bedre valg, da jeg har en relativ lille stue og der burde en 473 da være mere end rigeligt? Den har de samme features som 673 kan jeg se, dog mangler den 4k opskalering, tror ikke det bliver aktuelt inden jeg køber en ny. Hvad mener i, er de ekstra 1000 kr. for 673 bedre givet ud?
|
|
![]() |
|
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
Har lige pillet en yamaha rx-v765 fra - den kan du købe for 1.500,-
![]() |
|
![]() |
|
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Vil hellere have en ny, ellers tak for tilbuddet :) Nogle erfaringerne med rx-v473 herinde?
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
Jeg kan se, at Elgiganten har tilbud på en Pioneer VSX-827 til 2199,- i denne uge. Det er efter min mening et super køb, hvis du overvejer at hoppe fra Yamaha igen. Redigeret af Snigerdis - 11-Marts-2013 kl. 19:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |