recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround receiver til 3000 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround receiver til 3000 kr.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af s0ad s0ad skrev:

Den positive feedback folk havde givet på diverse sider, brugervenligheden, lydkvaliteten, tilslutningsmuligheder og gode features såsom airplay via apple og android produkter.

Har kigget på tilsvarende produkter fra Onkyo, Sony, Denon og Pioneer, og Yamahaen virker som det bedste valg.

Hvis airplay er vigtig, ja så er Onkyo udelukket.

Du kan næsten altid finde sider som roser det ene mærke frem for andet. F.eks. er 616 valgt som årets reciever på et respekteret site, hvor Yamaha er årets reciever på et andet site og du kan sikkert finde et tredie site som vælger et andet mærke.

Du får sikkert en ganske fin SR i den der Yamaha, tillykke med den.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 20:55
Bare lige så du ved det, så er Yamahe RX-V675 lige kommet. Om der er noget som helst at hente ved den nye, ved jeg dog ikke. Jeg har storebroren fra 2011, RX-V771. Det er min tredie Yamaha i træk, og jeg bliver mere og mere begejstret hver gang jeg opgraderer. Og aldrig så meget som et eneste nedbrud har jeg haft.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 21:23
Der er introduceret nye Yamaha modeller på det Nordamerikanske marked. Der er endnu intet om, hvornår de når Europa...

M.v.h.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 21:47
De er bare allerede på http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/

Redigeret af Nagash - 10-Marts-2013 kl. 21:48
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 22:26
[QUOTE=Nagash] De er bare allerede på http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/[/QUOTE]

Den er sgu glippet! Ja, så er de jo tilgængelige.  Thumbs Up

M.v.h.
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 15:31
Overvejer om Yamaha rx-v473 måske er et bedre valg, da jeg har en relativ lille stue og der burde en 473 da være mere end rigeligt? Den har de samme features som 673 kan jeg se, dog mangler den 4k opskalering, tror ikke det bliver aktuelt inden jeg køber en ny. Hvad mener i, er de ekstra 1000 kr. for 673 bedre givet ud?
Til top
hillig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Marts-2008
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hillig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 15:38
Har lige pillet en yamaha rx-v765 fra - den kan du købe for 1.500,- Embarrassed
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 19:13
Vil hellere have en ny, ellers tak for tilbuddet :) Nogle erfaringerne med rx-v473 herinde?
Til top
Snigerdis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snigerdis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af s0ad s0ad skrev:

Vil hellere have en ny, ellers tak for tilbuddet :) Nogle erfaringerne med rx-v473 herinde?

Jeg kan se, at Elgiganten har tilbud på en Pioneer VSX-827 til 2199,- i denne uge. Det er efter min mening et super køb, hvis du overvejer at hoppe fra Yamaha igen.

Redigeret af Snigerdis - 11-Marts-2013 kl. 19:48
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu