|
Surround reciever med to HDMI out købes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jack Lenschau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Nimtofte, DK Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2014 kl. 09:52 |
Hej Jeg søger en surround reciever med to HDMI out, da jeg har fået en projektor.
MAX 2000,- |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tvivler på du finder en i den prisklasse? Alternativ tilføjelse til din nuværende (som jeg går ud fra du har ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jack Lenschau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Nimtofte, DK Status: Offline Point: 11 |
Det bliver sikkert også løsningen Jørgen, men ville lige se om jeg kunne finde en reciever :-)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
den er en god splitter, har selv haft en, desvære kunne jeg ikke få den til at virke med 3D selvom de oplyser den suporterer det
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Ville du være interesseret i en Yamaha RX-A1010
http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-a1010_g/?mode=model Den fejler intet, har alle org. kasser etc. + kvittering. Jeg ønsker mig bare den nye model. Du kan se min hjemmebio her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=105607&title=pony65s-219-stuebio MVH. Befinder sig i Silkeborg. Til prisen skal du selv hente ( + du kan høre først )
|
|
![]() |
|
Sælger du stadigvæk din reciever Pony65 ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |