|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
manke ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 28-December-2008 kl. 08:38 |
Hej, har en ældre Denon surrondreciver som snart skal udskiftes. Det jeg er på udkik efter, er en reciver med 2 stk HDMI out (til fladskærm og projektor) Hvad findes der ? og hvad er prislejet ? ? PS. må også gerne være OK til sterio
![]() |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Marantz SR6003 er en mulighed, fås billigt hos flatscreencenter.se
|
|
![]() |
|
Mouse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Jeg står i samme dilemma. Kan man ikke købe en 1-til-2 HDMI fordeler?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
lad jeg ikke låse af 1 hdmi udgang Der fås splitter til formålet |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
http://www.av-connection.dk/?ML=428 Fra 499.- og op |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Understøtter de også 1080P/24?
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Der er helt sikkert også flere Receivere der har, men Onkyo 876 og 905/906 har 2 HDMI-output. Den koster vidst 14K den billigeste, fra ny af. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |