|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() |
Heller vide for meget, end for lidt!
![]() ![]() Arg pis. Den har jeg lige smidt ud for 3uger siden, da jeg ikke fandt den brugbar mere. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Pas på - jeg er temmelig sikker på at denon 1908 ikke kan overføre multichannel PCM over HDMI - den mindste af de gamle modeller som kunne dette var 2308. Den nye model 1909 kan derimod godt. |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej Ullum Jeg var også i tvivl, men har checket på Denon hjemmeside under AVR-1908 og her står den kan følgende: DVI/HDMI Video Inputs – Compatible with 1.1 Spec. – Multi-Channel Audio *1080p HDMI Redigeret af Puma - 02-Marts-2009 kl. 20:18 |
|
![]() |
|
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() |
Så jeres endelige svar er, at AVR-1908 godt kan bruges?
I gør drengen her forvirret! ![]() |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej Despoint Såfremt du vil være helt sikker kan du lige sende en PM til det medlem som hedder Rysz han er nemlig bestyrer i HiFi-Klubben i Randers..... Du skal bare spørge om du kan tilslutte din PS3 til en AVR-1908 og der med får HD lyd af højtalerne ?? |
|
![]() |
|
![]() |
Så har Rysz svaret.
"Hej Nichlas Mon ikke også der er andre der kan svare på det Denon AVR1908 er via HDMI porten forberedt for PCM lyd. Du kobler PS3'eren til via dette og sætter den til at sende PCM ud. Du får godt nok ikke indikation i displayet om, at du kører f.eks Dolby TrueHD, da du netop kører et afkodet PCM signal ind i forstærkeren. Den vil kun vise at du modtager et "multichannel in", men du får altså lige såmeget HD lyd som med en nyere forstærker med intern HD dekoder som eks. AVR1909 kan. Håber det var forståeligt nok ? Mvh Jan R." |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Despoint Så er det dette problem jo løst.....AVR-1908 kan som jeg antog efter at have checket på Denon´s hjemmeside godt håndtere HD-Lyd når du tilslutter din PS3... Så er det bare med, at komme igang med at spare penge op til købet....unge mand |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |