|
Surround sound |
Besvar |
Forfatter | |||
Guld medlem
Bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 230 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-December-2020 kl. 09:22 |
||
Finders der videoredigeringsprogrammer hvor man kan tilføje egne surround sound lydspor?
|
|||
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan du i Final Cut, Premiere, Avid og mener også at du kan i DaVinci
|
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan jeg danne lydsporet med et af de programmer på min iPad og afspille surroundlyden via Airplay?
|
|||
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lyder som om du er igang med at bevæge dig ud på dybt vand? Hvad er din primære opgave? Laver du multikanals lyd på din iPad? hvis ja så skal du eksportere dine diskrete kanaler som feks WAV eller andet format og importere dem i dit NLE hvorefter du kanalisere diverse tracks til hhv L,R,C,LFE,SL,SR hvis det altså er en 5.1 multikanals produktion. Jeg bruger selv som regel Logic eller ProTools når jeg laver multikanalsaudio til reklame/spillefilm.
|
|||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |