|
Surround sæt kun til film ? gulv vs sat ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 14:03 |
Hej drenge
Jeg har søgt og læs i timevis og kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal købe gulvhøjtalere eller satteliter til mit stue surround system. . Er I ikke søde at komme med jeres mening. . Det er KUN til film, hører aldrig musik :D Jeg har ca. 10 k at bruge og det må gerne være brugt Som sagt søger jeg jeres mening 5.1 sat vs 5.1 gulvhøjtaler/stander mange tak
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har faktisk samme problem.
Jeg har tænkt mig at købe en ordenlig sub woofer, og hvis jeg sætter små satelit højttalere op med små elementer i, så har jeg fx 15" sub og så nogle meget små elementer i satelitterne. Derved kommer jeg til at mangle mellem tonen (som jeg ville have fået igennem gulv højttalere). Så jeg tror det bedste er at købe en sub, gulvhøjttalere + satelit baghøjttalere. Dog er jeg langt fra ekspert og retter mig gerne ind hvis jeg tager totalt fejl.
|
|
![]() |
|
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Talte med Av connection i Sønderborg, han mener at Jamo D500 + Pioneer VSX-922 er et helt perfekt sæt når vi kun taler om film
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Mit forslag.
Sæt http://www.av-connection.dk/?PGr=4423&ML=1809 Lyder satme iorden, og der er alt hvad hjertet kan be om, lidt af altid. fed ting er at du kan stream spotify til av forstærkere, samt den understøtter HDMI 1.4a personlig selv syntes jeg det er de bedste penge at gi. Redigeret af Benjamin7 - 09-Januar-2013 kl. 20:22 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Gad vide om de ville undgå at give dig rabat, for de har da samlede sæt med de højttalere og en Onkyo reciever:
http://www.av-connection.dk/?ML=1031 |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Dette lyder umiddelbart som et godt setup. Jeg ved at LBA75 som er bruger her inde har været rigtig godt tilfreds med hans Jamo D500, han valgte dog at anskaffe sig en anden sub end den der normalt følger med i sættet. Hvad har du fået tilbudt Jamo D500 + Pioneer VSX922 til?
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Jeg ville gå efter et setup hvor du har helt ens LCR højttaler i stil med eksempelvis Jamo D500 som er omtalt tidligere. Der er andre billigere og dyrere alternativer, Teufel, MK sound, JBL, KEF, procella og der er garanteret flere. Hvis LCR bliver meget små, kræver det noget mere af subwooferen da den skal spille højere op, så det er fint hvis det er LCR højttalere der spiller ordenligt ned til de 80 hz Redigeret af Schulz - 09-Januar-2013 kl. 21:17 |
|
![]() |
|
Voigt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Her er en test
http://area-dvd.de/hardware/2011/onkyo_hts9305.shtml |
|
![]() |
|
Voigt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Ups, var der ikke et link før til dette setup? Nå men er på tilbud
hos Dustin til under 7.000,- Ved ikke om kvalitet/lyd svarer til kriteriet |
|
![]() |
|
Det tilbud jeg fik var 16.000 kr for et sæt Jamo D500 + Pioneer VSX-922. . Det vil jeg da ikke mene er for at undgå at jeg tager et andet tilbud
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |