|
Surround system til 5000-6000kr |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
ChristianB81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2014 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bor i Billund
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
eller http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=264274
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
Jeg har et sæt bestående af Audiovector C1, C center, samt C-sub til salg.
Lige pt har jeg bud på 2000,- Og de skal sælges, så et hvert bud over dette, vil blive accepteret. Det er et virkeligt lækkert sæt, med meget få brugsspor. Der medfølger standere til "fronterne", samt vægbeslag til "bagkanalerne" I alt var nyprisen lige under 20k. Mvh |
|
![]() |
|
ChristianB81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2014 Status: Offline Point: 12 |
HQjben:
Hvad farve/finér er de helt præcis? Og hvad er målene på højttalerne? Kan ikke rigtig finde specs på højttalerne, noget du har? |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
http://www.hifiklubben.dk/Products/denon-avr-x500-argon-junior-40-surroundanlag-61603/
Anbefalet af WATT
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Jeg er ikke ekspert inden for lyd, men jeg er meget glad for mine bose T10. De fylder ikke meget og lyder betydeligt bedre end mine gamle højtalere.
Derudover fungere fjernbetjeningen via RF, dermed har jeg kunnet placeret receiveret på den anden side af væggen, sammen med alt det andet hifi. Dermed har jeg kun tv og højtalere synligt i stuen. Vedr. prisen så er der kommet en ny bose model, derfor vil flere butikker gerne af med deres restlager af Bose T10. Jeg var heldig at finde nogle til 6000 kr, inkluderet i prisen fik jeg også 5 stk vægbeslag der normalt koster 300 kr. Dermed har jeg reelt fået anlægget for 4500 kr. God jagt :)
|
|
![]() |
|
kradser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2013 Status: Offline Point: 33 |
Jeg er selv i samme situation, og har været det i en længere periode. Jeg overvejer at købe sættet fra Hifiklubben, og så evt. opgradere X500 til X1000, hvor man så kan tilkoble en WiFi dongle. Dette er nemlig også et krav fra min side.
Jeg syntes bare de Argon højtalere ser noget skrabet ud, rent kvalitetsmæssigt. |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Hvad med sådan et sæt http://www.homecinemachoice.com/news/article/wharfdale-dx-1-hcp-review/12955 de kan fåes på Amazon uk for ca 3000 kr
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
Det er farven lys ask/bøg(kan ikke huske hvad den hed præcist) og det er en finér. Målene er som følger Sub 36*34*38cm 300W 10" C1 19*32*25 følsomhed 87db, 2-vejs (Mener det er 5" eller 6" + diskant) C-center 50*19*25 følsomhed 87db 2 5" enheder plus diskant
|
|
![]() |
|
Har i dag været i Hifiklubben i Vejle og prøvelytte Denon AVR-X500 med Argon Junior 40 5.1 system.
Må sige at det spillede fremragende til mit behov, hørte både film og musik. Holdt op mod prisen på højttaler sættet, synes jeg kvaliteten er ok og design og størrelse passer mig godt, (de fåes i hvid) Som foreslået ryger jeg dog op i AVR-X1000 eller AVR-X2000 som forstærker. Er dog stadig lun på Yamaha RX-V675, som koster næsten det samme som X2000'eren. Brugte højttalere er dog slet ikke udelukket, men brugt forstærker er, da jeg vil have den funktionalitet der er de nyeste modeller. |
|
![]() |
|
fisherking77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 10 |
Hej
El-Giganten har i denne week-end tilbud på en Yamaha 1030 til kun 5500,- - det er 2k under normalprisen. Forstærkeren har modtaget fremragende anmeldelser og med fx. det foreslåede Audiovector-sæt ville du have et temmeligt godt specificeret anlæg til en billig penge, i stedet for noget fra nederste hylde i Hifi-klubben. Lokket af den lave pris har jeg netop selv bestilt en Yam 1030 (jeg havde ellers bestemt mig for en Denon X4000) Mvh Søren |
|
![]() |
|
Det er helt sikkert et godt tilbud på den Yamaha 1030, det er stadig bare flere penge end jeg samlet set vil smide når der også skal købes højttalere.
Mit valg står nok pt. mellem Sony STR-DN1040, Yamaha RX-V675 og Denon AVR-X2000. Overvejer de nævnte brugte Audiovector. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |