|
Surround system til 5000-6000kr |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej fisherking77
Tak for tippet på Yamaha 1030!! det blev en "dyr" weekend ![]() |
|
![]() |
|
fisherking77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 10 |
Det var godt rotelman. Jeg afbestilte faktisk min egen Yamaha 1030 da HK i går startede kampagne på Denon X4000 (6300 inkl nogle høretelefoner som kan sælges) - jeg ville gerne prøve det Audeyssey XT32 som den er udstyret med. Ikke til at vide hvilken forstærker som er bedst...
Mvh Søren |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Yes jeg har også lige set det :-) men jeg elsker Yamaha's lidt varme lyd og kunne ikke lide det jeg sidst hørt fra Denon (for mange år siden)men ja det XT32 som Denon har ser spændende ud og det er et mega godt tilbud!! Og den X4000 har jo været meget dyrere ;-)
Update: Hjælp har lige læst anmeldelser af X4000 og det ser sgu godt ud og jeg er kommet lidt i tvivl ;-) +Fedt interface (Yamaha's føles meget GAMMELT) +XT32 super room analyse og super bass management +9.2 (kun power til 7.2) -Bliver VARM -Lidt skarp lyd men meget detaljeret Redigeret af rotelman - 16-Februar-2014 kl. 14:23 |
|
![]() |
|
Ups HIFI klubben har lige sat X-4000 (+headphones) op til 7000 kr fra 6300 kr i går... tja :-(
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Lidt frækt.
Tjekkede selv tilbuddet forleden. Mener faktisk at de skrev at tilbuddet galt til 31/3. Man skulle have taget et screendump. |
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
Du skal nok bide mærke i, at der er/kan være stor forskel på at lytte i HK og at lytte derhjemme.
|
|
![]() |
|
ChristianB81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2014 Status: Offline Point: 12 |
En lille update:
Har endnu ikke købt noget ![]() Receivermæssigt er jeg på en Yamaha RX-V675 (er der andre nye tilsvarende på vej?) Jeg har kig på et brugt sæt Dali Piano (2x Agile 2x Ambient 1x Vocal og 1x Forte sub) til en umiddelbar fornuftig pris. Har ledt efter tests af Piano serien, men har ikke rigtig fundet noget. Er der nogen har noget input ift. til Dali's Piano serie? |
|
![]() |
|
ChristianB81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2014 Status: Offline Point: 12 |
Komplett.dk havde igår timesalg, hvor jeg bestilte en Yamaha RX-V675 til 2499,- hvilket vist er en ok pris
![]() Kan det virkelig passe der ikke er nogle som har erfaringer med Dali Piano serien de vil dele, godt eller skidt?? Kom frisk! ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |