recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround system til 5000-6000kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround system til 5000-6000kr

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
rotelman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rotelman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 13:04
Hej fisherking77

Tak for tippet på Yamaha 1030!! det blev en "dyr" weekend
Til top
fisherking77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-December-2012
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fisherking77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 13:23
Det var godt rotelman. Jeg afbestilte faktisk min egen Yamaha 1030 da HK i går startede kampagne på Denon X4000 (6300 inkl nogle høretelefoner som kan sælges) - jeg ville gerne prøve det Audeyssey XT32 som den er udstyret med. Ikke til at vide hvilken forstærker som er bedst...

Mvh
Søren
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rotelman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 13:32
Yes jeg har også lige set det :-) men jeg elsker Yamaha's lidt varme lyd og kunne ikke lide det jeg sidst hørt fra Denon (for mange år siden)men ja det XT32 som Denon har ser spændende ud og det er et mega godt tilbud!! Og den X4000 har jo været meget dyrere ;-)

Update: Hjælp har lige læst anmeldelser af X4000 og det ser sgu godt ud og jeg er kommet lidt i tvivl ;-)
+Fedt interface (Yamaha's føles meget GAMMELT)
+XT32 super room analyse og super bass management
+9.2 (kun power til 7.2)
-Bliver VARM
-Lidt skarp lyd men meget detaljeret

Redigeret af rotelman - 16-Februar-2014 kl. 14:23
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rotelman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2014 kl. 13:15
Ups HIFI klubben har lige sat X-4000 (+headphones) op til 7000 kr fra 6300 kr i går... tja :-(
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2014 kl. 16:10
Lidt frækt.

Tjekkede selv tilbuddet forleden.

Mener faktisk at de skrev at tilbuddet galt til 31/3.

Man skulle have taget et screendump.
Til top
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2014 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af ChristianB81 ChristianB81 skrev:

Har i dag været i Hifiklubben i Vejle og prøvelytte Denon AVR-X500 med Argon Junior 40 5.1 system.

Må sige at det spillede fremragende til mit behov, hørte både film og musik.
Holdt op mod prisen på højttaler sættet, synes jeg kvaliteten er ok og design og størrelse passer mig godt, (de fåes i hvid)

Som foreslået ryger jeg dog op i AVR-X1000 eller AVR-X2000 som forstærker.
Er dog stadig lun på Yamaha RX-V675, som koster næsten det samme som X2000'eren.

Brugte højttalere er dog slet ikke udelukket, men brugt forstærker er, da jeg vil have den funktionalitet der er de nyeste modeller.

Du skal nok bide mærke i, at der er/kan være stor forskel på at lytte i HK og at lytte derhjemme.
Til top
ChristianB81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Februar-2014
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianB81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 19:02
En lille update:
Har endnu ikke købt noget

Receivermæssigt er jeg på en Yamaha RX-V675 (er der andre nye tilsvarende på vej?)
Jeg har kig på et brugt sæt Dali Piano (2x Agile 2x Ambient 1x Vocal og 1x Forte sub) til en umiddelbar fornuftig pris.
Har ledt efter tests af Piano serien, men har ikke rigtig fundet noget.
Er der nogen har noget input ift. til Dali's Piano serie?
Til top
ChristianB81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Februar-2014
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianB81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 18:41
Komplett.dk havde igår timesalg, hvor jeg bestilte en Yamaha RX-V675 til 2499,- hvilket vist er en ok pris

Kan det virkelig passe der ikke er nogle som har erfaringer med Dali Piano serien de vil dele, godt eller skidt??

Kom frisk!
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu