|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() Sendt: 24-November-2010 kl. 09:04 |
Har netop investeret i nyt fladskærm (LG 42Le5300), har dog ikke modtaget dette endnu
Men er på jagt efter bedre lyd til fladskærmen, så er ude efter surround system til at komplimentere fladskærmen.
Tænkte på om LG lavede surround systemer som "snakkede" sammen med fladskærmen ligesom man f.eks. kender det fra Samsung fjernsyn, så man evt kan nøjes med minimal brug af fjernbetjeninger.
Har surfet lidt rundt på nettet, men kan ikke umiddelbart finde så meget om det.
Er godt klar over at lyden ville være bedre, hvis jeg gik ud og investerede i rigtigt surround anlæg, men går mere op i designet skal passe ind, i forhold til det ekstra som et rigtig anlæg yde. Må dog indrømme at et anlæg som Bose´s surround anlæg står på ønskelisten, ikke mindst pga lyden, men budgettet er ikke lige til dette.
Har lidt kig på system som LG HB965TZ pga designet med de flade højtalere.
Men er åbne for andre forslag, også af andre mærker. Budgetmæssig ligger jeg op til ca. 6000,- afhængig af hvad man får for pengene. Men som sagt meget vigtigt med design og så en respektable lyd. Ikke nødvendigvis med Blu Ray, men gerne med DLNA, da mit nye tv ikke har det.
Kunne måske også være en fordel, med anlæg hvor jeg kunne køre mit øvrige udstyr ind (Wii, formodentligt PS3 på sigt, mediaafspiller mm), således at der kommer 1 samlet kabel ud til tv. Gerne inkl. radio også - evt internetbaseret, men intet krav.
Højtalere i form af små "kugler" ville heller ikke være noget problem, hvis altså de lydmæssig kan følge med.
Har pt. harddiskoptager som jeg bruger som dvd afspiller, men indeholder det nye anlæg dette, bliver den nok kasseret for at spare pladsen.
Har desuden kigget på LG soundbar for at spare på pladsen til anlæg http://www.lg.com/dk/tv-audio-video/home-cinema/LG-HLB54S.jsp
Nogle der erfaringer med denne? Ved godt at lydmæssigt vil et ægte surround anlæg være bedre
Men som sagt åben for forslag?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |