recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround til både TV og PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround til både TV og PS3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nuge85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nuge85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Surround til både TV og PS3
    Sendt: 07-Januar-2012 kl. 11:20
Hej folkens,

jeg har rodet med det her problem et stykke tid nu og ville være meget taknemmelig, hvis der var nogle kvikke hoveder derude der kan hjælpe mig. Kan se at andre har haft lignende problemer, men har altså ikke kunne finde et svar der har løst gåden i min egen stue. 

Jeg har et Samsung TV, en Samsung hjemmebiograf og en PS3 jeg gerne vil have kædet sammen, så jeg kan få lyd ud af samtlige anlæggets højtalere uanset om jeg ser tv eller har gang i PS3'en, uden at jeg skal om bagved og rokere rundt med diverse kabler.



Indtil nu har jeg forbundet enhederne således:
 TV -> PS3 (HDMI)
PS3 -> Bio (optisk) 

Når jeg så har villet bruge de eksterne højtalere til TV'et har jeg så flyttet det optiske kabel fra PS3'en og ind i TV'et. Men der er forhåbentlig en nemmere løsning? Kan godt se at TV og lydsystemet skal forbindes på en eller anden måde.

Jeg er virkelig en dør til det her, men håber nogen kan hjælpe. 
På forhånd tak!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu