|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Winde ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Hvad med dette samsung anlæg? Er det overhovedet noget værd?
http://www.samsung.com/uk/consumer/detail/detail.do?group=ho meentertainment&type=homecinema&subtype=homecinema&a mp;model_cd=HT-BD1250R/XEU |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Uden at kende det tror jeg man får mindre lyd, da prisen også skal gå til en Bluray afspiller. |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Det er vist deres nyeste ? Jeg har haft et ligende box sæt, dog i dvd udgave, for lidt tid siden. Og efter dette rør jeg aldrig noget fra samsung der ikke har med tv at gøre. Jeg ved flere har haft problemer med alt i ét sæt. Så efter min mening, nej |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Ja og forstærker. Så der er brugt meget på billedbehandling og diverse andre "familie forbrug" goder |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |