|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|
Husk lige på US-modeller = 110 volt plus ved import moms + told. Bliver alt andet lige ensbetydende med højere DK-priser. Vh/Jan |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
|
Ja, nu er der ikke den store fremstillingsprisforskel på 110 V og 230 V, så jeg venter klart til Sony lancerer den i Danmark. Men ellers plejer 400 US$ at give 4000 Dkr incl moms, lige pt lidt mindre. Så jeg venter lidt endnu, men nok ikke meget længere end til Onkyo'en kommer på markedet. |
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Jeg køber også en sony 920 eller 820 nå de kommer til Danmark |
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Puha de nye sony receivere ser lækre ud .... måske det bliver sådan en der skal købes i stedet for
![]() (Jeg går udfra at de også har HDMI 1.3) Er der noget estimat over hvornår 820 og 920 lander i Danmark? |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
Kynde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Hvad er forskellen mellem Onkyo 605 og en kommende 606?
|
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
tror godt du kan regne med prisen blir en del højere ... se bare på deres store model sony str-da5300 ... prisen i tyskland her de nye sony og også onkyo 606 er stadig ikke kommet til tyskland ... Men prisen på 605'er er da faldet lidt siden i sidste uge
|
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
okay..... så lige specs på den sony da5300 som jeg linket til .... den har godt nok mange hdmi indgange ... måske de nye blir billigere men tror bare ikke de blir så billige som onkyo'en ... da dem man sammenligner med onkyo som regel er dyrere (bla. denon, yamaha, sony).. Kunne godt selv tænke mig en onkyo 606'er |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
|
Den nye Onkyo 606 starter vel ikke med at være så billig som 605. Den vil vel først blive billigere i løbet af året.
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Onkyo xx5 serien var jo fra start af ret agressivt prissat, så mon ikke også de nye bliver det?
Ellers kunne man forvente at den store succes Onkyo har haft med denne serie, får prisen på de nye til at stige. For kvalitetsmæssigt mener jeg de er på fuld højde med Denon, Sony, Pio og Yamaha osv. Faktisk syntes jeg den er bedre end mange af de nævnte! ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Faldt lige over denne
http://www.audio-t.co.uk/?section=onlinestore&display=pr oddetail&pid=195605 |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Den ser ikke ud til at kunne decode de nye HD-lydformater som den ældre 605 kan!?? ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
Kynde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Hej, hvorfor ikke det? Hvor kan man se det? Ligger de ellers ikke op til at det er en opdatering af 605'eren? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |