|
Surround-forstærker til B&W XT8,XT2 og XTC? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvom min 3010 smed Hdmi boarded, så det en ud 4 i familien... Plus det løse man kender til... Til gengæld har jeg prøvet det i en arcam, pioneer og nad også... Der har jeg kun haft en af hver...
Men ja, Hdmi er en lorteforbindelse, skrøbelig og uduelig på mange måder... ;) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
HelmutGodtley ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
Brugte ting har jo generelt større sandsynlighed for at gå i stykker - så kan man være heldig eller uheldig :) Håber bare at I kan svare på om 808'eren er kraftig nok til at trække XT8 eller om man skal op i noget større?
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Hvad er budgettet?
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Jeg vil mene en 808 er kraftig nok. Er jo en dejlig sag på 18 kg og forbrug på 710w så burde kunne levere noget strøm :-)
|
|
![]() |
|
HelmutGodtley ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
Budgettet er, at jeg foretrækker at købe noget brugt i stedet for det nyeste:) Har heller ikke travlt med at anskaffe mig det :)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Se da om du kan finde en nyere model fra x09 serien... De også til at få for penge... :)
Man kan sige, har de levet et år eller 2 måske mere hos en, så står de nok alligevel ikke af, så vidt jeg kan læse diverse steder, så er det ofte indenfor overskuelig tid problemer opstår - hvis de gør. :) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |