|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() Sendt: 01-August-2007 kl. 15:01 |
||
Hejsa.
Det har sikkert ikke meget at sige, men den skal trække et par Jamo tre-vejs som front, nogle gamle to-vejs Mission som bag, en dali center(blue- mener jeg) og en dali swa12 sub. På forhånd tak /Erik_A |
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Den bedste receiver du kan få i den prisklasse er Onkyo TX-SR 605 til 5695 kr.
|
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Hvis den bare er halvt så god som 805, så KØB..
![]() |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
||
Hvis den må være brugt, så har jeg denne til salg på DBA: Anmeldelse for de tyskkyndige kan findes her: Mvh, |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Prøv at tag en snak med Christian fra CINEMANIAC |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
||
Der lader da vis til at være rimelig enighed om denne forstærker. brr_dk > Jeg er desværre nød til at købe nyt, da det er betaling for et stykke arbejde jeg har udført. |
|||
![]() |
|||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
||
hvor har du set den til den pris ?? den fåes helt ned til 4390,- her |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er vist nok parallel-import, hvilker JEG personligt ville undgå. Onkyo registrerer de produkter der bliver solgt gennem en dansk autoriseret forhandler, og kun disse produkter er omfattet af dansk garanti. Det er selvfølgelig en smagssag, men skriv evt. til christian@csn-teknik.dk og hør hans mening. Jeg kan kun anbefale Christian. Bestilte vist nok min 805 Mandag eller Tirsdag, og fik den igår Torsdag. |
|||
|
|||
![]() |
|||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
||
Onkyo giver den samme garanti til alle deres produkter !! så hvorfor give 1300,- kr mere Eller endnu bedre køb den i tyskland for ca 3700,- kr Redigeret af bulk - 03-August-2007 kl. 12:13 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej det fremgår ingen steder, men det tror jeg heller ikke du skal forvente de skriver Du gør det du finder bedst, men jeg kender til problematikken af egen erfaring.....
MVH Henrik |
|||
|
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Prøv at ringe til den danske importør og spørg ham hvad du gør når din ny indkøbte forstærker fra Tyskland går kold
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvorfor skal man ringe til en anden forhandler (hvor man ikke har købt varen for at hører om hvordan det spiller ..garantien ... det er dog det dummeste jeg har hørt... Ring dog og hør der hvor du har tænkt dig at købe den hvordan det forholder sig Men giv du bare 2000 kr mere for den samme Av-receiver ... så køber jeg den 2000 kr billigere |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |