|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
||||
her er lige et klip fra siden (bergs) ...... så du står ligeså godt stillet. Garanti: Men du sparer 1200,- hos berg ..... og op til 2000 kr fra tyskland ... på den 605'er i forhold den den pris der blev skrevet 5600 øverst... Redigeret af bulk - 03-August-2007 kl. 12:55 |
|||||
![]() |
|||||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
||||
Du kan jo fortælle mig hvad sker (ved godt der ikke er 2 år garanti hvis jeg køber fra tyskland Det er stadig billigere end dine 5699,- !
Redigeret af bulk - 03-August-2007 kl. 13:02 |
|||||
![]() |
|||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||||
Det drejer sig om at spørge den danske importør, da det er ham der tager beslutningen om det er en garantidækket skade, og han har kun ansvaret for de produkter der er solgt igennem en aut. forhandler. Jeg ved bare at hvis uheldet er ude, så kan det hurtigt blive dyrt. Man har jo også muligheden for at prutte lidt med prisen hos en aut. forhandler. |
|||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
skal du lige læse den igen
Garanti: |
|||||
![]() |
|||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||||
Hvis du har købt et produkt igennem forhandler er det forhandleren der giver dig garantien. Kan Berg sende den på et aut. reperations værksted i Danmark. Nej det tror jeg ikke. Men prøv at ringe til ham? Han er nød til at sende den til rep. der hvor han har købt den ( Tyskland ). Det er ikke et krav til den danske importør at han skal forestå garanti reperationer af produkter som ikke er købt igennem ham. Samt at de skal fortages på det værksted som han bruger til rep. Men igen prøv at høre hvad Berg gør hvis uheldet er ude. Det kan hurtigt være nogle dyrt sparede kroner. |
|||||
![]() |
|||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||||
Det er ikke nødvendigt, men jeg har selv erfaret at det med parallel-import kan give store omkostninger UANSET købeloven. Det er jo stadig dig der skal få købeloven til at fungere. Men køb du bare en parallel-importeret, det er jo din risiko, og jeg advarer bare og er i øvrigt ligeglad med hvad du gør Med venlig hilsen |
|||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Der er ingen der ved om det er parallel import
Tyskland er ikke så langt væk som du får det til at lyde ..
Er ikke noget problem..
jeg valger nok at købe den i tyskland og vil derfor spare 2000 kr,- i forhold til den pris du oplyste ... |
|||||
![]() |
|||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||||
Kanon håber du er glad for den det er da det vigtigeste, har du sluttet en PS3 til den? Hvad syntes du om den nye DTSHD og DolbyTrue?, kører du 7.1?
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Har ikke fået bestilt en endnu ,går nok lige et par mdr ... Står ikke lige og savner DtsHD ell DolbyTRUE endnu... |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Held og lykke med det.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |