|
Surround-receiver med HDMI 2.1 |
Besvar |
Forfatter | |
Steen Hansen
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2021 Sted: Jelling Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Januar-2021 kl. 21:08 |
Hej
Jeg er så småt begyndt at kigge efter en ny surround-receiver med HDMI 2.1. Det ser dog ud til at der er flere mærker der har problemer med netop HDMI 2.1 indgangen. Jeg vil jo nødigt købe noget som ikke virker, men findes der virkeligt ikke en hvor HDMI 2.1 indgangen virker? Eller er jeg for tidligt ude, og skal væbne mig med tålmodighed?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alle dem, som er på markedet pt., har HDMI 2.1 fejlen. Der kommer nye fra Pioneer og Onkyo snart, men det vides endnu ikke, om de bruger samme chipset.
Alternativt skal du kigge på en løsning med HDMI eARC. Det kræver dog, at dit TV har eARC.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Steen Hansen
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2021 Sted: Jelling Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, tak for svaret.
Jeg må væbne mig med tålmodighed.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |