|
Surroundsoundanlæg - er det noget værd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Knaldperlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2013 Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2014 kl. 10:32 |
Hej med jer,
Godt nytår. Jeg er på udkig efter et komplet surroundsoundanlæg. Jeg har ikke mange penge til rådighed, derfor fandt jeg dette fra Elgiganten: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/BDVE2100/sony-5-1-hjemmebiograf-3d-blu-ray-bdve2100 Det er på tilbud til 1500 i weekenden. Er det noget værd? Jeg har kun en soundbar på 300W, så uanset hvad vil jeg jo kunne høre en væsentlig forskel. Mvh |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er noget crap.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja behold soundbar'en og spar et par tusind mere op til en reciever og højttalere. Kig efter brugt og få value for money.
|
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
|
Knaldperlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2013 Status: Offline Point: 46 |
Hej igen,
Hvis vi nu bare snakker om "til prisen" - er det så noget værd? Har nemlig ikke flere penge til rådighed. Min soundbar er måske solgt til 900 kr, så det nye vil kun koste mig 600 - er det så noget værd? Mvh |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
Nej.
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
jeg ville heller ikke købe det. prøv at tænke på en gang "kvalitet" pr. højtalere og enheder som du køber!, og butikken tjener stadig selvom det sælges til 1500! det er kun lige til genbrugspladsen!
Jeg ville hellere købe en fx. 4 år gammel reciever samt 2 stk. fronthøjtaler, som evt. er ældre. det får du MEGET bedre lyd. det kan du sikkert finde for 1500 også!
Redigeret af Random_Hero - 02-Januar-2014 kl. 11:07 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Behold din soundbar.
Det er spild af penge.
Skal du købe et billigt komplet sæt, er dette et godt startsæt:
Brug tiden til at spare mere op. ![]() ![]() ![]() Redigeret af Mufti - 02-Januar-2014 kl. 11:20 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
Ja, en smule mere piften af diskant fra hjørnerne og måske en smule mere rumlen fra "subwoferen". Hvad din "300W" soundbar kan levere ved vi af gode grunde ikke (den har alligevel næppe 300W forstærkereffekt indbygget), men skal jeg komme med en anbefaling til 1500 kroner, så køber du en sådan: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/VSX323K/pioneer-5-1-surround-receiver-vsx-323-k Og et sæt sådanne her: http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-104-pass/id-1005231143/ Nu har du brugt 1400 kroner og du tørrer røv på både soundbar og hjemmebiograf...... Har du lige lidt ekstra penge tager du disse også: http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-center-og/id-1005185867/ Ja, jeg har lige overskredet dit budget med 200 kroner til gengæld vil jeg tro at centeren alene vejer det samme som den komplette sony hjemmebiograf du har kig på. Klaus |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
"Jeg har kun en soundbar på 300W, så uanset hvad vil jeg jo kunne høre en væsentlig forskel" 300W siger intet om lyden... Jeg ville også nappe det sæt fra HI-FI klubben. Lyder godt til pengene.. |
|
![]() |
|
Hej Mr.Claude,
Men der er mere "rummen". Jeg har fået et bud på min soundbar på 1300 afhentet i dag. Det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til, så den sælges i dag. Det nye er derfor indkøbt og jeg prøver det af. Heldigvis har man jo 14 dages fortrydelsesret, så hvis det ikke er noget bytter jeg det igen og evt. køber og sammensætter som anbefalet af andre. Har dog ikke pt penge nok til det fra Hi-Fi-klubben, så det er ikke noget aktuelt. Indtil videre spiller det dog rigtig godt - meget bedre end soundbaren. Selvom jeg går mod hvad alle siger, er det altid meget rart at vide. Jeg har bare ikke råd til noget dyrere pt. Godt nytår. Mvh
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det vigtigste er jo også at du er tilfreds med sættet.
Det er dine øre der skal lytte.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |