|
Sus i højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2017 kl. 03:00 |
Oplever sus i højtalere når jeg afspiller Netflix, men ikke ved fx TV2 og DR
Enheder: Appletv4, keft205 højtalere, Pioneer vsx 922 receiver, Samsung tv fra 2012 Det er sådan en svag konstant susen der kun kan høres i stille passage af film - men den er så tydelig den kan høres på 3 m afstand ![]() Der er et hdmi kabel fra atv4 til receiver og derfra et kabel til tv Alt streames via Apple tv - viaplay havde heller ikke denne susen (lige skiftet til Netflix) |
|
![]() |
|
MortenGN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2017 Sted: Sydvestjylland Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er dine kabler trukket, ligger de op ad hinanden?
Er det på alle dine indgange på forstærkeren, eller er det den samme? Jeg spørg da der kan være interferens kanalerne/ indgangene imellem. Forslag til fejlfinding vil være at skifte indgang, og så om der er forskel. Hvis ikke. Så gå tilbage til udgangspunktet og skift lydkabel hvis du har mulighed for det. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det tyder da mere på en fejl på Netflix.
Altså lydopsætning i forstærker eller Apple tv. Så jeg ville kigge på hvordan den digitale lydopsætning er på forstærker og Apple tv. |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Jeg løste det ved at rydde op i ledningsrodet bag forstærker
Alle kabler er nu pænt foldet sammen og er ikke længere filtret ind - det lader til at have løst problemet, indtil jeg skruer højt op uden lyd - men meget bedre end før !! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |