recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Suveræne Fladskærme...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSuveræne Fladskærme...?

Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

(siden PV60 og 427, der efterhånden er old-news)

Hvad gør det at de er 'old news' (begge under et år gamle!) når de er 10x bedre end f.eks. de TV du nævnte?
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 23:47

AHH!

Jeg gider ikke diskutere i endnu en tråd hvad der er bedst. Det må den enkelte altså selv finde ud af.

Jeg mente bare, at der vist før er nogen der har nævnt (anbefalet) disse to tv, så der er ingen grund til jeg også gør det. Bevares de er begge fabelagtige, men der findes altså andre tv og dem har man vel lov at kigge på også.

Redigeret af Langemor84 - 12-Februar-2007 kl. 23:47
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 01:01
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hej Riot!

Må give Hother ret...lige så snart man siger Samsung på dette forum (både lcd og plasma) fyger det med rådne tomater...!!! Hvorfor er det blevet sådan?? Det er faktisk kun på dette forum at det forholder sig således..!! Mystisk! Så dårlig medfart får produkterne altså ikke andre steder.

Vi andre fremhæver sq da ikke alle de åbenlyse svagheder der er ved en plasma, det være sig Pio eller Panasonic hver gang der stilles spørgsmål til disse..!!

Hvis du viste bare lidt om Samsungs produkter ville du ikke anbefale M serien (meget tvivlsom 100Hz teknologi) men derimod N-serien som er et rigtigt godt produkt!

jeg vil da gerne give min mening om samsung LCD en kammerat har lige købt deres FULL HD LCD og den gør det kort og godt langtfra godt nok...

Den klare ikke Analog og Digital (canal digital) og DVD lige så godt som min Gamle SOny KLV-V40A10E og langtfra så godt som mit Plasma Pana PV60 42" og det er en test vi lavede hvor de stod ved siden af hinanden i min stue først de to LCD og så bagefter Samsung mod PANA, alle blev fintunet med TEST DVD

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 07:25

"Drop Samsung. Deres M-serie er ok, men ikke til prisen."..skrev Riot.

Hvordan kan du så foreslå NAD tv........til 37k for en 40"?-sys du selv at den er det værd ??

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Chubbi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Januar-2007
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 07:53
Vil bare lige indskyde at der iløbet af året med ret stor sikkerhed kommer de nye lasertv på markedet, og ifølge talene på dem, så får lcd seriøs baghjul og prisen skulle ikke blive højere end på en tilsvarende størrelse lcd/plasma. Jeg skal også snart skifte mit ud, og jeg venter helt sikkert et års tid:-)
LG 42PC1RR
Bose Lifestyle 28
PS3
PSP
Pace satbox
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 10:11

>Nextgeneration

Var det en joke?

Hvis ikke: "I rest my case"

Din egen liste tyder ikke på den helt store dømmekraft ....

Så kom da med et der ikke koster en million der er bedre ( altså et rigtigt TV med højttalere, tunere etc ) ...

Redigeret af nextgeneration - 13-Februar-2007 kl. 11:20
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 11:20

"50PX600E er nok det bedste kommercielle TV lavet til dato alt taget i betragtning. Bare min mening ..."

Din signatur!!!! = "Panasonic 50PX600E Plasma TV "

Det kan godt være du har ret, men kan du ikke godt se det understreger min pointe fra tidligere temmeligt meget!

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 11:23

"50PX600E er nok det bedste kommercielle TV lavet til dato alt taget i betragtning. Bare min mening ..."

Din signatur!!!! = "Panasonic 50PX600E Plasma TV "

Det kan godt være du har ret, men kan du ikke godt se det understreger min pointe fra tidligere temmeligt meget!

Forstår ikke helt hvad du mener - min signatur er det jeg har - valgt udfra jeg ville ha bedste lyd, billede og kvalitet på markedet, uden at betale 100.000.

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 11:34

Jeg skriver:

"Jeg er sindsygt træt af pana-folk der ikke kan klare andet end pana og pioneer-folk, der råber pioneer hele tiden. Det er fint nok, at man er tilfreds med det man har købt, men så behøver man heller ikke gøre mere ud af det. Samsung har sikkert lavet udemærkede tv (nu er dit jo også plasma Hother ) og de har også lavet nogle der var knap så gode ligesom alle andre producenter (bortset selvfølgelig for de helt elendige, Matsui f.eks.)"

Hvorefter du lige bagefter svarer:

Som sagt kan det godt være du har ret. Det betvivler jeg overhovedet ikke, men du må da kunne se de sjove i det... Jeg troede du mente det som en joke.

P.S. Hvad er der galt med mine forslag? Har du nogensinde set de skærme (og inden du svarer vil jeg lige tilføje at 2 af dem ikke er i DK endnu, så du skal finde på en butik i udlandet hvor du har set dem).

Redigeret af Langemor84 - 13-Februar-2007 kl. 11:38
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 11:38

Oprindeligt skrevet af Chubbi Chubbi skrev:

Vil bare lige indskyde at der iløbet af året med ret stor sikkerhed kommer de nye lasertv på markedet, og ifølge talene på dem, så får lcd seriøs baghjul og prisen skulle ikke blive højere end på en tilsvarende størrelse lcd/plasma. Jeg skal også snart skifte mit ud, og jeg venter helt sikkert et års tid:-)

Hej!

Laser tv er IKKE fladskærme.....husk det

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 11:39

>Chubbi.

Måske forveksler du SED med laser tv?

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9441
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Oprindeligt skrevet af Chubbi Chubbi skrev:

Hej!

Laser tv er IKKE fladskærme.....husk det

lrev

Hvis du vil vente på noget nyt fladt, så bør du kikker efter :

OLED
SED
LCD med LED

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu