recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Suveræne Fladskærme...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSuveræne Fladskærme...?

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 11:44

Hej!

Ja-og meget tyder på at SED allerede er "dødt"-inden det når at komme på markedet!!

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

Jeg skriver:

"Jeg er sindsygt træt af pana-folk der ikke kan klare andet end pana og pioneer-folk, der råber pioneer hele tiden. Det er fint nok, at man er tilfreds med det man har købt, men så behøver man heller ikke gøre mere ud af det. Samsung har sikkert lavet udemærkede tv (nu er dit jo også plasma Hother ) og de har også lavet nogle der var knap så gode ligesom alle andre producenter (bortset selvfølgelig for de helt elendige, Matsui f.eks.)"

Hvorefter du lige bagefter svarer:

"50PX600E er nok det bedste kommercielle TV lavet til dato alt taget i betragtning. Bare min mening ..."

Som sagt kan det godt være du har ret. Det betvivler jeg overhovedet ikke, men du må da kunne se de sjove i det... Jeg troede du mente det som en joke.

P.S. Hvad er der galt med mine forslag? Har du nogensinde set de skærme (og inden du svarer vil jeg lige tilføje at 2 af dem ikke er i DK endnu, så du skal finde på en butik i udlandet hvor du har set dem).

Der er da sikkert ikke noget galt med når man kun ser på LCD ..... enten er man til LCD eller til plasma, det er to forskellige verdner.

Tilføjelse:
Nu er overskriften på denne tråd "suveræne fladskærme". 50PX600 er helt klart med på listen over "suveræne fladskærme" .....  hvis ikke ved jeg ikke hvilke der ellers skulle stå på denne liste ........

Redigeret af nextgeneration - 13-Februar-2007 kl. 13:07
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:04
Jeg har til dags dato ikke set et Samsung LCD der viser et ordentligt billede. Jeg har 3 venner som har købt forskellige modeller og de viser alle et mere eller mindre dårligt billede.
Men de er trods alt meget pæne når de er slukkede
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:10

Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

Jeg har til dags dato ikke set et Samsung LCD der viser et ordentligt billede. Jeg har 3 venner som har købt forskellige modeller og de viser alle et mere eller mindre dårligt billede.
Men de er trods alt meget pæne når de er slukkede

Den har du skrevet før !!! Lækkert og særdels brugbart indlæg, jeg siger det modsatte!!! Keder du dig? Hvad med at komme med noget som man som bruger i dette forum kan bruge? .... og sådan kan vi blive ved!!! Gaaaaab.....!!!

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:14

Nu viser din Avatar jo tydeligt at jeg ramte dig dybt i hjertet med den bemærkning... Beklager - det er ikke noget personligt. Jeg vil bare fraråde vedkommende at købe Samsung - that's it. I min verden køber man Samsung for at få et flot design på sit TV på trods af billedekvaliteten. Bare man er klar over det.

Men som det er nævnt tidligere bør man ikke forsvarer sit TV for enhver pris. Jeg tror det er dér det trykker 

Redigeret af troelsit - 13-Februar-2007 kl. 13:16
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
Jønsson Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:16

Nå men tilbage til tråden

Et godt LCD er efter min mening Philips 32pf9731. Der er rigtigt godt billed på selv ved  alm kabel tv. Også er det heller ikke fantastisk dyrt. Og grimt er det jo heller ikke. 

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9441
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

Nu viser din Avatar jo tydeligt at jeg ramte dig dybt i hjertet med den bemærkning... Beklager - det er ikke noget personligt. Jeg vil bare fraråde vedkommende at købe Samsung - that's it.

Men som det er nævnt tidligere bør man ikke forsvarer sit TV for enhver pris. Jeg tror det er dér det trykker 

Tja synes da også de Samsung R og M modeller jeg har kikket på, har skuffet en del. Især R modellen.

Dog Samsung har et fedt design.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:23
Nu handlede det jo ikke om, hvorvidt Samsung, Pioneer, Panasonic eller JVC er det bedste - men hvilke fjernsyn fra de enkelte producenter der kan anses for at være blandt de bedste på markedet. Og stifteren af emnet vil ikke ud at købe fjernsyn.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af Jønsson Jønsson skrev:

Et godt LCD er efter min mening Philips 32pf9731. Der er rigtigt godt billed på selv ved  alm kabel tv. Også er det heller ikke fantastisk dyrt. Og grimt er det jo heller ikke. 

Men det er jo ikke hvad man kan kalde "en suveræn fladskærm", det kan det ALDRIG blive med en fejlprocent på over 60 !

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: Aarhus
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:25

Troelsit!!! Ved du hvad der trykker?

Det der trykker, at høre på det sædvanlige Samsung bashing fra DIN side!! Hvad kan man bruge din mening om LCD skærme til når man tydeligt ser at din dagsorden er at pushe Plasma-skærme??? her taler jeg om de 100 andre gange hvor du fremfører de samme påstande igen og igen!! 

Prøv lige at ta et skridt baglæns og se hvad det er du skriver!!!

Jeg ville fx til enhver tid anbefale folk der kun ser TV med analoge signaler at købe et PV60..!!

Kan du ikke se hvor barnligt al den ukonstruktive mudderkastning er??? Enhver har forskellige behov og ønsker til et tv... Det er sq da latterligt at skrive som du gør, medmindre du keder dig og vil have den her debat IGEN!!!!

Men godt ord igen... Ingen sure miner herfra... selv om du kalder mit TV elendigt.(regnede du ikke med en reaktion??)

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Men det er jo ikke hvad man kan kalde "en suveræn fladskærm", det kan det ALDRIG blive med en fejlprocent på over 60 !

Der er altså ingen fejl på 32" kun 37"

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2007 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Jg har ikke hørt der skulle være fejl på 32" modellen ??

Nå der var en som var hurtigere

Redigeret af Ullum - 13-Februar-2007 kl. 13:28
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu