Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Langemor84
Guld medlem
Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:08 |
Dit indlæg er ikke forkert - bare ligegyldigt.
Du kunne i princippet have lavet en helt blank tekst og med din underskrift have fortalt det samme...
Redigeret af Langemor84 - 13-Februar-2007 kl. 17:11
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:13 |
Langemor84 skrev:
Dit indlæg er ikke forkert - bare ligegyldigt. |
Så du mener dine indlæg er vigtige og andres ligegyldige ......
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
Langemor84
Guld medlem
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:15 |
Tag dig nu sammen. Du er ikke ligegyldig. Du er meget vigtig.
Men kan du slet ikke se hvad jeg mener? Slet slet ikke?
Redigeret af Langemor84 - 13-Februar-2007 kl. 17:17
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:18 |
Langemor84 skrev:
Tag dig nu sammen. Du er ikke lige gyldig. Du er meget vigtig.
Kan du slet ikke se hvad jeg mener? Slet slet ikke? |
.... hvad bestemmer du dig for; vigtigt eller lige gyldigt ..... er du selv blevet til noget, eller er du stadig på SU .......... Tilf: ( du sletter i det du skriver, kan du bestemme dig for hvad du mener og vil sige )
Redigeret af nextgeneration - 13-Februar-2007 kl. 17:22
|
|
 |
Langemor84
Guld medlem
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:24 |
Ok, sarkasme er ikke din stærke side.
Det jeg mener er, at det kan ikke komme som den store overraskelse, at du anbefaler DIT tv som det bedste i verden. Du må gerne synes det er det og du må også gerne anbefale det, men kom dog med noget mere konstruktivt end:
"50PX600 er det bedste tv."
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:29 |
Langemor84 skrev:
Ok, sarkasme er ikke din stærke side.
Det jeg mener er, at det kan ikke komme som den store overraskelse, at du anbefaler DIT tv som det bedste i verden. Du må gerne synes det er det og du må også gerne anbefale det, men kom dog med noget mere konstruktivt end:
"50PX600 er det bedste tv." |
Kan du bestemme dig for hvad du vil Langemor ... Først er du træt af at læse det samme, det er jo lige gyldigt - nu siger du at der skal en længere konstruktiv forklaring til ... Hvad beslutter du dig for ????
|
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:37 |
Langemor84 skrev:
Ok, sarkasme er ikke din stærke side. |
Ok, argumentation er ikke din stærke side
|
|
 |
Langemor84
Guld medlem
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:41 |
Jeg har ment det samme hele tiden. Panafolk råber Pana og Pio-råber Pio, samsung råber samsung. Det er ikke alle der gør det, men det er en temmelig stærk tendens hvis du læser indlæg, der starter med: "hvad skal jeg vælge" - "de bedste tv" osv.
Havde du nu skrevet: "Jeg har 50PX500 hvilket jeg synes er et af de bedste på markedet da (her kommer forklaring på hvorfor den er god)" Eller du kunne have foreslået et par andre tv der kunne være interessante. Det er selvfølgeligt meget naturligt, at du er glad for dit tv, men jeg beder bare folk forsøge at være lidt åbne overfor andre forslag.
Jeg synes også dit Tv er fremragende, men det kom på markedet for mere end (edit) 9 måneder siden, så det er måske ikke så "hot" mere og da slet ikke når vedkommende, der startede tråden også gerne vil høre om tv, der kommer helt frem til 2007.
Redigeret af Langemor84 - 13-Februar-2007 kl. 17:44
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 17:52 |
Langemor84 skrev:
Jeg har ment det samme hele tiden. Panafolk råber Pana og Pio-råber Pio, samsung råber samsung. Det er ikke alle der gør det, men det er en temmelig stærk tendens hvis du læser indlæg, der starter med: "hvad skal jeg vælge" - "de bedste tv" osv. Hvis du har læst hvad jeg skriver, skriver jeg netop at det gælder modeller og ikke mærker - jeg er model-fan og ikke mærke-fan.
Havde du nu skrevet: "Jeg har 50PX500 hvilket jeg synes er et af de bedste på markedet da (her kommer forklaring på hvorfor den er god)" Eller du kunne have foreslået et par andre tv der kunne være interessante. Det er selvfølgeligt meget naturligt, at du er glad for dit tv, men jeg beder bare folk forsøge at være lidt åbne overfor andre forslag. Havde jeg skrevet mere, havde du bare protesteret endnu mere. Alt dette er diskuteret i andre tråde  Andre potentielle modeller må de respektive brugere sørge for ...
Jeg synes også dit Tv er fremragende, men det kom på markedet for mere end (edit) 9 måneder siden, så det er måske ikke så "hot" mere og da slet ikke når vedkommende, der startede tråden også gerne vil høre om tv, der kommer helt frem til 2007. "vedkommende" beder om kommentarer på både 2006 og de kommende 2007 modeller.... så skulle vi vente med at skrive yderligere i tråden til 2007 modellerne kommer på markedet til marts/sommer/efterår .. |
Redigeret af nextgeneration - 13-Februar-2007 kl. 17:57
|
|
 |
HarBrug for 32
Bruger
Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 238
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 22:13 |
Aaaaaak, det var dog en lang og monoton ordkværulance fra diverse forummedlemmer, ingen nævnt ingen glemt.
En skam for Vinther, der forhåbenligt har kigget i nogle af de andre mere anvendelige forum emner her på den ellers så gode side med mange gode og kvalitative indlæg.
Er jo selv ny her på siden som det ses. Og jeg har selv kunne bruge mange af de emner, der har været postet her. Samt, at jeg også har fået nogle gode svar på egne spørgsmål. Så til Vinther, god vind og held og lykke med dit kommende TV!!!
PS. Så fik jeg også pudset min glorie i dag, og det er jo altid rart !
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se...
|
 |
Vinther
Bruger
Oprettet: 30-Januar-2007
Point: 248
|
Sendt: 13-Februar-2007 kl. 22:47 |
Puha!!! En dag fra denne tråd startede - og alt det mudder-kastning for ingenting... Det hjælp i hvert fald ikke mig... Et TV er KUN et TV, guys...
Nå, men opsummering: - Sharp XD1, Hitachi LD9700 og LG LB2RF vil jeg da se nærmere på. (Tak Langemor84) - LT37M70 og LT-46Z70 med tak til Thorvald. - Philips 32pf9731 med tak til Jønsson.
Kontruktivt og anvendeligt (ligesom Rhsin's indlæg) - ligesom det skulle være! 
Og Yep - da jeg i dag ejer Pana 42PV-modellen holder jeg skam øje med de nye modeller som Pana leverer snart, men man skal ikke gemme hovedet i busken bare fordi man ejer et mærke... Tiden ændre sig hurtigt og måske inden vi ser os om er Medion, Amoi o.lign. top-mærker...
Mon jeg kommer til at tjekke tråden igen i morgen aften og ser fem nye sider?? Håber så bare det er konstruktivt... 
|
 |
Chubbi
Ny bruger
Oprettet: 15-Januar-2007
Point: 17
|
Sendt: 14-Februar-2007 kl. 08:01 |
lrev på jobbet skrev:
[QUOTE=Chubbi]Vil bare lige indskyde at der iløbet af året med ret stor sikkerhed kommer de nye lasertv på markedet, og ifølge talene på dem, så får lcd seriøs baghjul og prisen skulle ikke blive højere end på en tilsvarende størrelse lcd/plasma. Jeg skal også snart skifte mit ud, og jeg venter helt sikkert et års tid:-) |
Hej!
Laser tv er IKKE fladskærme.....husk det
Ved godt at det er en form for bagprjektions tv, men syntes lige det skulle med, da han efterspurgte "de bedste" ....Og den forventede pris taget i betragtning, lyder det rigtigt spændende 
|
LG 42PC1RR
Bose Lifestyle 28
PS3
PSP
Pace satbox
|
 |