|
Svensk guide for TV3 og Kanal 5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter Sloth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: København Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2013 kl. 10:22 |
hejsa
jeg har et problem med mit media center som jeg håber, at nogen herinde kan hjælpe med. Jeg har DVBLogic og har sat alt op her, inkl. kanaler. Alt virker fint når der synkroniseres i media center. Alle kanalguiderne står korrekt. Men så, efter et par dage eller 3 kommer der tilsyneladende et eller andet automatisk guide-update program forbi som ændrer guiden for TV3 og Kanal 5 til deres svenske søsterkanaler. Jeg kan så redigere oversigterne for de to kanaler i Media Center til at bruge de danske guider, men efter nogle dage returnerer de svenske tv-guider!!! Al hjælp er meget velkommen! På forhånd tak Mvh Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |