|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
gah1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Nej det er ikke filtret. Men jeg giver fortabt. M.v.h.
|
|
![]() |
|
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Jeg ved ikke meget om filtre, men jeg blev rådet til at skifte delefilter af min antennemand, da jeg gik fra analog til digital. Efter skiftet fik jeg alle de nævnte gratis svenske kanaler ind!!
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
kan det ikke have noget at gøre med hvor personen der søger bor?, signalerne sendes jo i luften, og nogen bor nok bare tættere på, eller højere, så de nemmere kan modtage dem, eller har en bedre antenne...
|
|
![]() |
|
sfriis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Det kan sagtens være tuneren: Jeg har et problem med et Sharp lcd tv med indbygget dtv-tuner - det vil ikke tune ind på kanal 33, 43 og 25. Jeg troede det var et filter i antenneanlægget, men fik et nyt Panasonic til stuen og det tager bare ALT. Jeg er bange for at der er en del defekte tunerer derude eller der skal opdateres software. se også: |
|
Søren Friis
|
|
![]() |
|
fetflex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: DK Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Jeg har testet noget siden sidst, jeg har haft lånt en set top box. Og det virkede selvfølgelig uden problemer. Så har jeg prøvet at installere Media Portal, og den kan heller ik finde kanal 33 43. Så jeg må konkludere at det er min tuner der ikke kan finde dem. Jeg prøver her i morgen at bestillle en ny tuner for at se om det hjælper på problemet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |