|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 16-Januar-2006 kl. 11:21 |
Hej Jeg i et stykke tid haft min selector sluttet til MCE via composite. Nu vil jeg gerne skifte til s-video. Jeg har fået selectoren til at sende et S-video signal via scart stikket og et SCART/S-video converer stik, og det virker fint, når jeg slutter det til TV'ets S-video indgang. Desværre får jeg ikke noget signal ind på MCE når jeg tilslutter s-video kablet der. Har prøvet at køre "Indstil TV signalet" wizzarden, men det hjælper ikke. Er der et trick, for at få Hauppauge kortet til at tage inputtet fra S-video indgangen? Hilsen Henrik |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Prøv at kikke på tråden: se Parabol på MCE. Jeg har ikke selv kabel, men parabol men jeg tor det er samme fremgangsmåde dvs. når du skal vælge mellem Antenna/cable/sattelite skal du vælge cable, så skulle den meget gerne fremkomme med et valg mellem forskellige input muligheder, herunder S-video. Når du vælger den skal der komme et lille vindue nederst der viser siganlet fra s-video indgangen. |
|
![]() |
|
Henrik P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hm, det mener jeg at jeg har prøvet - uden at blive prompted for hvilken indgang der skal bruges. Jeg vil teste igen i aften for at være 100 % sikker |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg dobbelt checkket, der kommer ikke noget prompt for, hvilket interface den skal vælge! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja så tror jeg at jeg står af. Har du hentet de specifikke MCE drivere til kortet? Jeg ville nok gemme det image du har på en anden disk og prøve at installere det hele igen fra bunden af. Tag Hauppage kortet ud under installationen af XP/MCE og isæt det i efter alle MS opdateringer er installeret, inkl. RollUp 2. Så sætter du kortet i og vælger at du selv vil finde driverne og så peger de på de udpakkede driverer (til MCE!) fra Hauppage. Til projektet kan jeg anbefale at benytte image for dos/windows http://www.terabyteunlimited.com/ Det kræver du har et sted at gemme dit image på f.eks en USB harddisk eller et antal DVD'er. Det kan bruges i 31 dage uden betaling Den kan godt være at du har prøvet alt ovenstående, men det fremgår ikke af tråden. Hvis du har prøvet det så er er jeg stået af.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er lidt lusket. Jeg har ikke prøvet reinstallation som du foreslår, men det kan godt være jeg er nødt til at ty til de desperate metoder. Tak for linket til Image fidusen, det lyder ert samart!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |