|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ja, selvfølgelig, selv syntes jeg at Scart er godt når det er det rigtige kabel. Men her er der vist så vidt jeg kan se tale om en forbindelse mellem et mediacenter og et TV. Altså i dette tilfælde s-video out. Så er der jo ikke RGB. Eller component. Som også er godt, som jeg også ser det. Nogle Grafikkort kan faktisk køre ud med component, men ikke til et CRT TV. Men jeg mener helt klart også, at et s-video til scart kunne bruges som du anbefaler, så kunne man måske slippe for et s-video kabel i fronten af et TV eller blot i siden som jeg også har set. (ser ikke så godt ud) |
|
![]() |
|
sarge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
hej som ken t skriver så er "problemet" at s-video sidder i siden af tv'et. jeg har tidligere haft en s-video -> scart adapter på men efter jeg skiftede gfx virkede det ikke mere og jeg måtte skifte stik på tv'et til det på siden. jeg har gode nok en fransk dør til at dække den så det ses ikke meget men det er naturligvis mere hensigtsmæssigt at have dem samlet bag på tv'et. så får lige at tage et round up. for at være sikker på at det virker så 1 stk. s-video til s-video og antennekabel, begge som jeg linker til i første indlæg i tråden. christian
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ja, hvis du kan acceptere S-Video ind i siden af dit TV så er det rigtige et sådant kabel og det du fandt er godt, jeg har faktisk et af dem blandt andet. Det er godt. Og så skal man lige have lyd for sig selv naturligvis.
Og så er dit eget forslag til antennekabel også godt. Jeg forstår du skal trække temmelig langt, var det ikke ca. 10 meter? Det er ok langt. Men hvis du ikke syntes der er "sne", er det som det skal være. Ellers kan man i bruge antenneforstærker (ikke den billigste) Men se nu først. Og så skulle du have en fordeler. Som foreslået skal en almindelig lukket T- splitter være ok. Den har et tab på 3db, men det er ikke meget. Du skal nok bruge splitter for enden af et kabel ved dit fjernsyn, ikke nødvendigvis ved din antennedåse. Jeg er jo ikke antennemand, men det her vil sikkert virke ok for dig efter mine erfaringer. |
|
![]() |
|
sarge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Hej vil du forslå sådanne en splitter eller er en "model silvan 9,95, hvid" ligeså god? http://avconnection.dk/?PGr=389 køber de kabler (s-video + antenne) som beskrevet. edit: mit tdc indkomene stik sidder centralt, dvs. jeg har ikke mulighed for at trække kablet ind til tv 1 for efterefter at trække til tv 2, eller var det ikke det som du mente? edit. vh chr Redigeret af sarge - 18-Juni-2007 kl. 09:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |