|
Svær opgave - Bedste projektor under 2000 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
runek
Ny bruger Oprettet: 10-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
Af frygt for regnbueekffekten kan jeg måske overveje en som denne:
http://www.projectorcentral.com/Sanyo-PLV-Z5.htm Den koster 2000 og har contrast 10000:1, dog kun 1100 lumens, men alligevel? Er de to projektorer i hver deres klasse og har jeg misforstået noget? Eller ville Z5 være et sikre valg? Rune
|
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Købte Benq w1060, den er suuuper lækker :)
Havde ikke troet jeg kunne få så meget projektor for pengene :) |
|
Timeguardian
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke med købet.
Det var lige præcis,den jeg var nødt til at aflevere tilbage pga. Regnbue effekten.
|
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tilykke. Det er en rigtig god projektor til prisen.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Hej folkens.
Jeg fik mig købt en brugt BENQ W1060. Det viser sig, når det bliver helt mørkt i rummet, at den har en del støv på lampen / på indersiden af lampen, som gør at der kommer nogle runde oplyste områder. Det er super irriterende når man først har lagt mærke til det. Er der nogen som ved, hvordan man kan fjerne dem? Er det muligt at tage en lille del af og så rense området? Eller er det et større indgreb som kræver en masse værktøj og professionalisme? Håber I kan hjælpe mig. Jeg har uploadet en video her, så kan I se hvordan det ser ud i virkeligheden. https://www.youtube.com/watch?v=c96T-J5Rzd4&list=UUZZOusuGHvmh9SOUrq0Wmnw Når billedet er skarpt, så kan man kun se nogle runde små lyskugler, men når jeg fokusere max, så bliver der fokus på støvet bag ved, og så kan man se hvor beskidt der er. Rune
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er støv på panelerne, hvis du kan fokusere på det. Og det betyder desværre, at det er svært at gøre noget ved det selv. Den skal sendes til rensning hos en fagmand.
|
|
runek
Funktioner
Tak(0)
|
Øv. Kan jeg slet ikke blæse det ud eller gøre noget selv for at få det renset?
Hvad vil det koste at få renset af en fagmand? |
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er meget riski at rode med det selv. Da du risikere at panalerne
flytter sig. og bare en promille af en millimeter er nok til at du
fucker billedet op.
Jeg betalt for et par år siden 1.100,- for at få renset en lcd-projektor, jeg ved ikke om prislejet er det samme på en DLP. Desværre er det hvad man kan forvente, når man prøver at købe sig til en dyr oplevelse billigt. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |