recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Svært at finde Imac 21.5 med SSD...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svært at finde Imac 21.5 med SSD...

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 14:24
Den her er et godt bud, synes jeg. Hvis det ikke skal være med 4k skærm.
Ændringer fra standard er med fed skrift. 

Redigeret af Brixen - 25-Maj-2017 kl. 14:25
Venlig hilsen
KB
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 14:24
Ja Apple er ikke "bedst til prisen", til gengæld er osx et styresystem ret mange kan lære uden at være ret computer kyndig.
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 14:28
I skal huske jeg skrev det var til min mor. Hver gang jeg kommer ned er der vrøvl med Norten Antivirus og generelt er der mange flere bekymringer med PC. Det er ikke umuligt at få virus med Mac, men det forekommer uendeligt meget sværere for den jævne bruger.
Ja man kan styre mere selv med PC og det er billigere, men for de mange der ikke er så stærke med computere, er Mac mere sikker og brugervenlig.
Jeg har selv begge dele.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Point: 6676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

I skal huske jeg skrev det var til min mor. Hver gang jeg kommer ned er der vrøvl med Norten Antivirus og generelt er der mange flere bekymringer med PC. Det er ikke umuligt at få virus med Mac, men det forekommer uendeligt meget sværere for den jævne bruger.
Ja man kan styre mere selv med PC og det er billigere, men for de mange der ikke er så stærke med computere, er Mac mere sikker og brugervenlig.
Jeg har selv begge dele.

Det var også det jeg tænkte på, med den jeg foreslog. 
256 GB SSD, tastatur med numerisk blok og almindelig mus.
Både mus og tastatur er med ledning, så musen kan sættes i tastaturet eller bag i Mac'en.

Den kan fås 1800 kr. billigere, hvis du tager modellen, der kun er halvt så hurtig - men det synes jeg er for lille forskel for den store nedgang i hstighed.
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Windows er ikke langt at foretrække.

Edit: windows er mere logisk og intuitivt.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 15:03
Andershede - det er lige præcis den præmis Apple "kan" sælges på. Mine forældre er for første gang fortrolige med netbank osv efter anskaffelse af mini Mac. Netop fordi man ikke stopfodres med forespørgelser om det ene og det andet. Er man lige en generation efter, ja så er det sgu anledning til ret mange bekymringer:). Så jeg stemmer også for Mac som det rigtige.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Overhovedet ikke. Windows 10 giver absolut ingen mening.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 17:34

Nej den vil jeg heller ikke have. Skrev ikke noget om 10
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 17:40

Mit tv er bedst!

Kampus, fordi du aldrig har fundet ud af at bruge en Mac, betyder ikke at Windows er hverken mere logisk, eller intuitivt for alle.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 17:40
Windows 10 er bedst.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 17:42

Nej den vil jeg heller ikke have. Skrev ikke noget om 10[/QUOTE]

Men det er jo netop den nuværende version af Windows.
Altså Windows du lige har skrevet er logisk og intuitivt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Sted: 2630 Taastrup
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 18:01

Googl all-in-one pc. Der er så mange andre der laver den type computer. Og windows er langt at foretrække.

Det er der nok delte meniger om. Jeg vil til hver en tid fortrække en Apple frem for en maskine med det Windows 10 crap som Microsoft levere i dag.
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu