|
Svært at finde Imac 21.5 med SSD... |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Den her er et godt bud, synes jeg. Hvis det ikke skal være med 4k skærm.
Ændringer fra standard er med fed skrift. Redigeret af Brixen - 25-Maj-2017 kl. 14:25 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
||
Ja Apple er ikke "bedst til prisen", til gengæld er osx et styresystem ret mange kan lære uden at være ret computer kyndig.
|
|||
![]() |
|||
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
||
I skal huske jeg skrev det var til min mor. Hver gang jeg kommer ned er der vrøvl med Norten Antivirus og generelt er der mange flere bekymringer med PC. Det er ikke umuligt at få virus med Mac, men det forekommer uendeligt meget sværere for den jævne bruger.
Ja man kan styre mere selv med PC og det er billigere, men for de mange der ikke er så stærke med computere, er Mac mere sikker og brugervenlig. Jeg har selv begge dele. |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
||
Det var også det jeg tænkte på, med den jeg foreslog. 256 GB SSD, tastatur med numerisk blok og almindelig mus. Både mus og tastatur er med ledning, så musen kan sættes i tastaturet eller bag i Mac'en. Den kan fås 1800 kr. billigere, hvis du tager modellen, der kun er halvt så hurtig - men det synes jeg er for lille forskel for den store nedgang i hstighed.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Edit: windows er mere logisk og intuitivt. |
|||
![]() |
|||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
||
Andershede - det er lige præcis den præmis Apple "kan" sælges på. Mine forældre er for første gang fortrolige med netbank osv efter anskaffelse af mini Mac. Netop fordi man ikke stopfodres med forespørgelser om det ene og det andet. Er man lige en generation efter, ja så er det sgu anledning til ret mange bekymringer:). Så jeg stemmer også for Mac som det rigtige.
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
||
Overhovedet ikke. Windows 10 giver absolut ingen mening. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Nej den vil jeg heller ikke have. Skrev ikke noget om 10 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Mit tv er bedst! Kampus, fordi du aldrig har fundet ud af at bruge en Mac, betyder ikke at Windows er hverken mere logisk, eller intuitivt for alle. Klaus |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
||
Windows 10 er bedst.
![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Nej den vil jeg heller ikke have. Skrev ikke noget om 10[/QUOTE] Men det er jo netop den nuværende version af Windows. Altså Windows du lige har skrevet er logisk og intuitivt. Klaus |
|||
![]() |
|||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
||
Det er der nok delte meniger om. Jeg vil til hver en tid fortrække en Apple frem for en maskine med det Windows 10 crap som Microsoft levere i dag. |
|||
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |